הסטארט-אפ סקרימו נכנס לתוכנית היזמים של דויטשה טלקום

החברה הישראלית, בוגרת האקסלרטור של מיקרוסופט, מציעה מודעות אינטראקטיביות למסכי ענק באירועים מרובי משתתפים ● סקרימו תזכה למענק כספי, משרדי עבודה בברלין וליווי מצד ענקית הטלקום הגרמנית ● אדיר צימרמן, מנכ"ל החברה: "העובדה שנבחרנו להיות הראשונים ב- Fit4Erope היא איתות חזק בצורך במוצר שלנו"

סקרימו (Screemo), הסטארט-אפ הישראלי שמספק מודעות דיגטליות ואינטראקטיביות בזמן אמת המיועדות למסכי ענק באירועים מרובי משתתפים, היא החברה הראשונה שתקבל את חסות היוזמה hub:raum TLV והתוכנית Fit4Europe, המופעלת על ידי ענקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום (Deutsche Telekom).

מטרת התוכנית היא לסייע לחברות ישראליות שנמצאות בשלב הסיד (Seed) לבצע מכירות ראשוניות בשוק הגרמני בפרט והאירופי בכלל. סקרימו הצליחה להשיג מספר חוזים, לרבות משחקי מכבי תל-אביב בכדורסל בהיכל נוקיה והמדיסון סקוור גרדן, היכל הספורט הידוע של ניו-יורק.

הסטארט-אפ הישראלי הוקם על ידי אדיר צימרמן, המכהן כמנכ"ל החברה, דותן קופולוביץ', שמשמש כמנהל פיתוח עסקי, ויונתן צור – מנהל העיצוב בחברה. החברה, שמשתמשת בשירותי הייעוץ של רפאל צרפתי ואריאל פינקלשטיין, מציעה פתרון פרסומי אינטראקטיבי מיוחד לאירועים מרובי קהל, בו הציבור נקרא ליטול חלק פעיל באמצעות אפליקציות מותאמות או אתר אינטרנט. מדובר במשחקי טריוויה, לדוגמה, או אפשרות בחירה בין כמה מוצרים, תוך כדי שימוש ברישום באמצעות פייסבוק (Facebook) או שירות חברתי אחר לצורך חלוקת מתנות מיידות, ועוד.

החברה הישראלית תזכה במשך שנה לליווי של מנהלי הפיתוח העסקי של דויטשה טלקום. זאת, במטרה לעזור לה לפתוח דלתות למכירת המוצר, כשמטרתה היא לבחון מקרוב טכנולוגיות שייתכן והיא תשלב בעצמה בסל המוצרים העתידי שלה. "מבחינתנו, העובדה שסקרימו נבחרה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) להיות בתוכנית ההאצה שלה ומיד נבחרה על ידי דוישטה טלקום להיות החברה הראשונה בפרויקט Fit4Erope מהווה איתות חזק וברור בצורך למוצר כמו שלנו, וביכולת של סקרימו לבצע מכירות ברמה הגלובלית – באירופה ובארצות הברית. אנחנו שמחים מאוד על ההזדמנות שניתנה לנו ובטוחים שנראה תוצאות בזמן הקרוב – בגרמניה ובאירופה בכלל", אומר צימרמן לאנשים מחשבים.

מעבר לליווי השוטף, עם השתלבותה ביוזמת hub:raum TLV תקבל סקרימו מענק של כ-15 עד 20 אלף יורו וכן שטח משרדים בברלין. במקביל, דויטשה טלקום מקבלת אופציה להשקעה מנייתית של עד 300 אלף יורו בחברה בסיום שנת הליווי, אז החברה הישראלית שוב תגייס כספים.

"התוכנית שלנו נותנת לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי", אומר אקסל מננקינג, מנהל הפעילות הבינלאומית של hub:raum. "בשנים האחרונות צמחה בזירה הישראלית תרבות עשירה של מגוון חברות הזנק, עם פורטפוליו עשיר בפתרונות טכנולוגיים חדשניים היכולים להצליח גם באירופה. במקביל לכניסתה של סקרימו לתוכנית, אנו בוחנים עוד מספר חברות ישראליות המתאימות למודל הפעילות שלנו".

לפי החברה, החממה של ענקית התקשורת הגרמנית כבר חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם מספר מאיצים ישראליים, בין שאר Microsoft Venture, וכן TheJucntion ו-Siftech.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים