בהמשך היום: יאהו! תשיק את דף הבית החדש
הדף המשודרג כולל, לצד השירותים המרכזיים שמציעה יאהו!, הפניות לרשתות חברתיות כפייסבוק וטוויטר ותכנים מצדדים שלישיים כמו כתבות של USA Today ● בשלב הראשון, יושק דף הבית החדש רק בארצות הברית, וניתן יהיה לצפות בו ברחבי העולם רק בעוד מספר שבועות
יאהו! (!Yahoo) עתידה להשיק בהמשך היום את הגרסה החדשה של דף הבית שלה, לאחר שעבר שיפוץ משמעותי. השינוי נעשה במטרה לשמור על רלוונטיות בעיני הגולשים ולהציע למפרסמים דרכים חדשות לשיווק מוצרים. דף הבית החדש יציע שילוב בין התכנים המקוונים והמוצרים המוכרים של יאהו! לשירותים של רשתות חברתיות פופולריות דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).
בגרסה החדשה, דף הבית של יאהו! פחות צפוף מאשר מקודם, ומופיעים בו פחות מוצרים ושירותים. בטור השמאלי שלו ניתן לראות יישומונים שמציגים תכנים של צדדים שלישיים, דוגמת אתר USA Today ופייסבוק, וכן שירותים שונים של יאהו!
בחברה מכנים את השדרוג "השיפוץ המקיף ביותר שעבר האתר מאז שהושק לראשונה, לפני למעלה מעשר שנים". טפן בהאט, סגן נשיא בכיר לחוויית לקוח משולבת ביאהו!, אמר ש-"מדובר בשינוי עצום באופן שבו אנו מתייחסים למוצרים, למשתמשים ולעסקים". בהאט ציין, כי דף הבית החדש יעלה לאוויר היום בארצות הברית, ובמדינות נוספות – בשבועות הקרובים.
ההכרזה מגיעה על רקע חידוש המגעים בין יאהו! למיקרוסופט (Microsoft) על שיתוף פעולה בתחום הפרסום בתוצאות החיפוש. החברה אף עתידה לפרסם בקרוב את הדו"חות הכספיים לרבעון השני, וכעת עליה להתמודד גם עם תחרות גוברת מצד מיקרוסופט, שהשיקה לא מכבר את מנוע החיפוש בינג.
על פי נתונים של חברת המדידה comScore, הנתח של יאהו! בשוק החיפוש המקוון בארצות הברית ירד ביוני ל-19.6%, בהשוואה ל-20.1% במאי. במקביל, עלה הנתח של מיקרוסופט מ-8% ל-8.4%. עם זאת, דף הבית של יאהו! הוא עדיין אחד הדפים הפופולריים ביותר ברשת, ונחשב לאחד הנכסים החשובים ביותר של החברה. ביוני ביקרו בו למעלה ממאה מיליון מבקרים ייחודיים (יוניקים) בארצות הברית לבדה, ובמאי הוא זכה ל-330 מיליון מבקרים ייחודיים מרחבי העולם.
תגובות
(0)