EDS תאחד את מרכזי הנתונים של שלושה בנקים בצ'ילה; ההיקף: 90 מיליון דולרים

החברה חתמה על הסכם לשבע שנים , שבמסגרתו תספק תמיכה למשתמשי הקצה ולמרכזי השירות של הבנקים נקסוס, רדביין וטראנס בנק ● ההסכם כולל גם איחוד שרתים, תשתיות, וירטואליזציה, ניהול מערך האחסון, גיבוי, אבטחת מידע ושיקום מחדש של מערכות ● כמו כן, תקים EDS מרכז נתונים חדש ליד סנטייגו, בירת צ'ילה

EDS, חברה בבעלות HP, חתמה על הסכם ל-7 שנים עם שלושה בנקים בצ'ילה – נקסוס, רדביין וטראנס בנק – שבמסגרתו יאוחדו חמשת מרכזי הנתונים שלהם. כמו כן, החברה תתכנן ותבנה מרכז נתונים חדש ליד סנטייגו, בירת צ'ילה. החברה אף תספק תמיכה למשתמשי הקצה ולתפעול ה-Call Center, בהיקף של 1,200 עובדים. היקף הפרויקט נאמד בכ-90 מיליון דולרים.

ההסכם כולל העברה של הטכנולוגיה העסקית שתסייע לשלושת הבנקים לעסוק בדרישות שוק חדשות בתעשייה הפיננסית ולהתמודד עם סביבה טכנולוגית איכותית ותחרותית. הפעילות תכלול את מרכז הנתונים, איחוד שרתים, תשתיות, וירטואליזציה, ניהול מערך האחסון, גיבוי, אבטחת מידע ושיקום מחדש של מערכות. כל זאת יהיה בתמיכת סביבה וירטואלית.

"תעשיית השירותים הפיננסיים של היום נעה בקצב מואץ הדורש יכולות ש-EDS יכולה לספק, בו בזמן שאנו יכולים לשפר את רמת השירות והערך המוסף ללקוחותינו", אמר קרלוס ג'ונסון, מנכ"ל טראנסבנק. "בחרנו ב-EDS על בסיס השירות שהיא מסוגלת לספק, כמו גם יכולתה להתיישר עם הטכנולוגיה הנדרשת לנו בדרך יעילה, בטוחה וגמישה".

"על מנת להצליח, השוק הפיננסי דורש היום תשתית טכנולוגית מתקדמת אשר יכולה לייעל מבצעים, לשפר פרודוקטיביות והענקת שירות תחרותי ללקוח", אמר אגוסטין ארטאבי, מנהל ב-EDS באמריקה הלטינית. "הסכם זה מרחיב אופן משמעותי את עסקיה של EDS בצ'ילה ומדגיש את תפקידנו כמי שמהווים שותפים אסטרטגיים לשירותים טכנולוגיים בדרום אמריקה".

המרכז החדש שבונה EDS בצ'ילה מתווסף לשני מרכזים שהקימה החברה במדינות אחרות בדרום אמריקה – ארגנטינה וברזיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים