מג'יק תטמיע פלטפורמת אינטגרציה בחברת ייצור רכבות אוסטרית; ההיקף: מיליון שקלים

החברה הישראלית תיישם את פתרון ה-iBOLT בחברת AVL ● הפתרון כולל ביצוע אינטגרציה בין Salesforce.com למערכת R/3 של סאפ ולמערכות אורקל

מג'יק תעשיות תוכנה מרחיבה את פעילותה באירופה: החברה מסרה היום (ב'), כי חתמה על הסכם להטמעת iBOLT, פלטפורמת האינטגרציה שלה, בחברת ייצור הרכבות האוסטרית הגדולה AVL. הפלטפורמה מבית מג'יק תבצע אינטגרציה בין מערכות של Salesforce.com למערכת R/3 של סאפ (SAP) ולמערכות מתוצרת אורקל (Oracle). זאת לאחר שעד עתה ביצעה זאת AVL באופן ידני. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכמיליון שקלים.

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, אמר, כי "ל-AVL היה חשוב מאוד שפתרון ה-iBOLT של מג'יק מגיע עם הרכיבים הייעודיים ל-Salesforce.com ול-ERP של סאפ כסטנדרט, ללא צורך בהתאמות נוספות. השימוש בארכיטקטורת קוד פתוח פשוטה וברורה תאפשר ל-AVL לבצע בעתיד שינויים ועדכונים למערכות ה-IT שלהם בצורה יעילה ומהירה".

עסקה זו מצטרפת לשלושה חוזים שחתמה מג'יק בחודש שעבר ביבשת אירופה, בהיקף כספי כולל של כ-2 מיליון שקלים. מג'יק חתמה על חוזה עם חברת האינטגרציה הצ'כית DSB, שבמסגרתו תפיץ זו את ה-iBOLT של מג'יק ברחבי המדינה. במסגרת החוזה השני, תספק מג'יק לחברת התוכנה AlphaSoft מרומניה את מוצר הדגל הנוכחי שלה, uniPaaS. מג'יק אף תטמיע מערכת מבוססת uniPaaS בקרן נאמנות למרכזים רפואיים בבריטניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים