Software AG השיקה את גרסה 9.5 החדשה של webMethods

הגרסה החדשה של פלטפורמת ה-BPM של החברה מציעה, בין היתר, ניהול תהליכים עסקיים בענן באמצעות שיתוף מידע חברתי וניטור תהליכים ממכשירים ניידים ● עוד כוללת webMethods 9.5 עדכונים למתודולוגיות העבודה, תמונה ברורה יותר של התהליך העסקי, וכן יכולות שדרוג משופרות המאפשרות מעבר נוח יותר לגרסה החדשה

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: קובי קנטור

Software AG השיקה את הגרסה החדשה של פלטפורמה ה-BPM שלה, webMethods 9.5, המציעה שילוב יישומי ענן, מובייל וטכנולוגיות לשיתוף מידע חברתי עם ניהול תהליכים עסקיים אוטומטי. webMethods 9.5 כוללת שיפורים רבים, בכללם עדכונים למתודולוגיות העבודה, תמונה ברורה יותר של התהליך העסקי, וכן יכולות שדרוג משופרות המאפשרות מעבר נוח יותר לגרסה החדשה.

אחד החידושים העיקריים בגרסה החדשה הוא Elastic ESB, המאפשר לארגונים להרחיב את ההטמעות שלהם גם לענן פרטי או ציבורי. התכונה החדשה נותנת מענה לתקופות שיא בפעילות ולצורך להרחיב את הקיבולת מבלי להשבית את המערכת או להפריע לפעילותה הרציפה.

חידוש בולט נוסף הוא Social BPM – פתרון המספק כלים המנחים את המשתמש כיצד להיות יעילים יותר בניהול ובביצוע משימות. דוגמה לכך היא שיתוף מידע, באמצעותו ניתן לאתר מומחה לתחום מסוים ולהסיט אליו משימות שרלוונטיות אליו. עוד כוללת הגרסה החדש את פתרון Mobile BPM, באמצעותו יכולים משתמשים לנטר תהליכים ממכשירים ניידים באמצעות אפליקציות ניטור תהליכים הזמינות להורדה ב-App Store של אפל (Apple) וב-Google Play.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "ארבעת הכוחות שהוצגו על ידי גרטנר (Gartner) – מיחשוב ענן, מובייל, שיתוף חברתי ו-Big Data – משנים באופן מהותי את הדרך בה מתנהלות חברות עסקיות ואת הפלטפורמות הטכנולוגיות התומכות בהן. מהפיכת המידע עיצבה מחדש את הדרך בה חברות מנהלות את אבטחת המידע, את נאמנות לקוחותיהן, התמיכה, שרשרת האספקה ופונקציות קריטיות נוספות. חברות כגון Salesforce.com, אמזון (Amazon) וטוויטר (Twitter) נסמכות על ארבעת הכוחות הללו כדי ליצור שווקים חדשים ולהוביל את השוק בו הן פועלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים