אדוונטק העלתה לאוויר מערכת ERP של סאפ בחיפה כימיקלים ספרד בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים של רכש, מלאי, מכירות, הפצה, תמחיר, בקרה, ניתוח רווחיות וכספים ● בוצעה בו הקפדה על לוקליזציה ספרדית, כמענה לדרישות הרגולציות של ספרד והאיחוד האירופי

אדוונטק העלתה לאוויר מערכת ERP של סאפ (SAP) בחברה הבת של חיפה כימיקלים בספרד. הפרויקט החל ברבעון הראשון של השנה והסתיים לפני כמה שבועות. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פיני שובל, סמנכ"ל פרויקטי סאפ באדוונטקהטמעת המערכת היא המשך טבעי (Rollout) לפרויקט ההטמעה של מערכת ה-ERP בחברה האם בארץ, שבוצע אף הוא על ידי אדוונטק בשנים 2010-2009. במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים של רכש, מלאי, מכירות, הפצה, תמחיר, בקרה, ניתוח רווחיות וכספים. כמו כן, הוא כלל הקפדה על לוקליזציה ספרדית, כמענה לדרישות הרגולציות של ספרד והאיחוד האירופי.

אילן אלאלוף, מנמ"ר קבוצת חיפה כימיקלים, אמר כי "הקבוצה מריצה את כלל הפעילות שלה על גבי מערכת תפעולית אחת – ה-ERP של סאפ, שמנוהלת ונתמכת ממטה החברה בישראל. צוות ה-IT הפנימי ביצע ומבצע את רוב פרויקטי ההמשך בחברות הבת. משיקולי קיצור לוחות זמנים ומזעור סיכונים, החלטנו להסתייע באדוונטק". הוא הוסיף כי "צוותי ה-IT של חיפה כימיקלים ואדוונטק עבדו בתיאום מלא לאורך הפרויקט. הדברים התנהלו ביעילות, תוך תיאום מלא של כלל הפעילויות, ניהול סיכונים אפקטיבי והצבת צוות יישום מקצועי. הצלחנו לעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הפרויקט: תכולה ברורה, נתונים באיכות וברמת טיוב גבוהות ומינימיזציה של הפיתוחים במערכת".

פיני שובל, סמנכ"ל פרויקטי סאפ באדוונטק, ציין כי "אחד האתגרים המשמעותיים בפרויקט, מעבר לעמידה בלוח הזמנים, היה לפשט תהליכי עבודה ולבצע טיוב נתונים באופן שיאפשר לצוות החברה הבת לעלות לאוויר באופן חלק. שמנו דגש על תפיסת פתרון שתאפשר זרימת תהליכי עבודה תוך קיצור זמני ביצוע, כולל הטמעת מתודות עבודה יעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים