פייסבוק וסיסקו מציגות: Wi-Fi עלינו, הצ'ק-אין עליכם
מערכת חדשה שהשיקו שתי החברות מאפשרת הצגת פרסומות מפולחות והנחות מותאמות אישית ● הלקוחות שנכנסים לעסק ובוחרים ברשת ה-Wi-Fi שלו מנותבים ישירות לדף הצ'ק-אין של פייסבוק
פייסבוק (Facebook) וסיסקו (Cisco) החלו להציע מערכת משותפת לביצוע צ'ק-אין, באמצעות תקשורת Wi-Fi ועל בסיס החשבונות של המשתמשים ברשת החברתית הפופולרית. המערכת מיועדת למסעדות, בתי מלון ורשתות שיווק ומאפשרת ללקוחות ייעוץ פרטי, הצגת פרסומות ממוקדות יותר והנחות מותאמות אישית.
החבילה החדשה כוללת נתב ושירות והיא נבחנת בימים אלה במספר בתי עסק. הלקוחות שנכנסים לעסק בו מותקנת המערכת ובוחרים ברשת ה-Wi-Fi שלו מנותבים ישירות לדף הצ'ק-אין של פייסבוק, בו הם מוצאים מידע על העסק ועל מבצעים רלוונטיים.
על סמך המידע שברשותה יכולה פייסבוק לעזור לעסק לנתח את הפרופיל של הלקוחות שלו. העסק, מצידו, יכול לזכות ל-"סיפורים" רבים יותר ברשת החברתית, שיובילו גם לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש החדש שלה, Graph Search.
יצוין שעדיין לא ברור האם הלקוחות שיגיעו למסעדה או למלון יחויבו לעשות צ'ק-אין באמצעות פייסבוק כדי להתחבר לרשת ה-Wi-Fi המקומית.
תגובות
(0)