מג'יק חתמה על הסכם הפצה עם יונייטד אלקטרוניקס, שתשווק את מוצריה באסיה; ההיקף: מיליון דולר

החברה הסינית את פלטפורמת פיתוח היישומים Magic xpa ופלטפורמת האינטגרציה Magic xpi בסין, הונג קונג ומקאו

מג'יק תעשיות תוכנה חתמה על הסכם הפצה עם ספקית הפתרונות ושירותי ה-IT יונייטד אלקטרוניקס (United Electronics). במסגרתו, תפיץ החברה הסינית את פלטפורמת פיתוח היישומים Magic xpa ופלטפורמת האינטגרציה Magic xpi בסין, הונג קונג ומקאו. תוקף העסקה הוא חמש שנים ושווייה מעורך במיליון דולר.

יונייטד אלקטרוניקס נסחרת בבורסה הסינית ויש לה יותר מ-600 עובדים, שמועסקים ב-21 סניפים בסין ובהונג קונג. ההכנסות שלה עמדו ב-2012 על יותר מ-160 מיליון דולר והיא מהווה השותף הראשי של מג'יק בהפצת הפלטפורמות המדוברות.

דונגהוי וואנג, יו"ר יונייטד אלקטרוניקס: "השוק הסיני בשל לשותפות שלנו עם מג'יק. הביקוש למוצרים ושירותים ארגוניים נמצא בעלייה ומגמת המובייל בארגונים צפויה אף היא לתפוס תאוצה. פלטפורמות היישומים והאינטגרציה של מג'יק מאפשרות לנו לספק ללקוחותינו יכולות מובייל עסקי שכוללות אמינות ואבטחת מידע ברמה גבוהה, כמו גם קלות, גמישות ויחס מעולה של עלות/תועלת".

רן לוינסקי, מנהל ההפצה של מג'יק: "אנחנו מחפשים מזה זמן אחר שותף יציב, אמין ומקצועי בסין. יונייטד אלקטרוניקס מתאימה באופן טבעי לשוק היעד שלנו, בזכות יכולות ה-IT שלה בשווקי האנרגיה, הפיננסים והייצור, ובזכות שותפויות עסקיות שלה עם ספקי IT בינלאומיים מובילים כאורקל (Oracle), מיקרוסופט (Microsoft) ויבמ (IBM)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים