אורקל השיקה עדכונים לשירותי הענן שלה

הגרסה החדשה של פורטפוליו Oracle CX מציעה יכולות חברתיות, ניידות ואינטראקטיביות חדשות ותומכת בארגוני מכירה, שיווק, מסחר ושירות ● קן וולפה, סגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים באורקל: "ארגונים צריכים שתהיה להם את היכולת למסד בקלות את המערכות והתשתיות התפעוליות שנדרשות כדי לספק חוויות פשוטות, משולבות ורלבנטיות לאורך ולרוחב כל הערוצים ונקודות המגע"

30/09/2013 07:40

אורקל (Oracle) הודיעה על עדכון כל שירותי הענן שהיא מציעה במסגרת Oracle CX. הגרסאות החדשות כוללות אינטגרציה חברתית עמוקה יותר, ניידות מורחבת ושיפורים בממשק המשתמש, ותוכננו במטרה להקטין את עלות הבעלות הכוללת ולתמוך טוב יותר בסביבות מיחשוב מבוססות ענן. הפורטפוליו כולל פתרונות מכירות, שיווק, מסחר ושירות ותעשייה.

אורקל הכריזה על הגרסה החדשה במהלך כנס הענק השנתי שלה, Oracle Open World 2013, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, קליפורניה. האירוע, שמשך אליו השנה 60 אלף משתתפים – 20% יותר מאשר בשנה שעברה, ננעל ביום ה' האחרון.

על פי אנשי אורקל, הגרסה החדשה של ענן המכירות של החברה, Oracle Sales Cloud, מאפשר כעת לנציגי המכירות למכור יותר, למנהלים לדעת יותר, ולארגונים לגדול יותר. הגרסה החדשה מתאפיינת בחוויית משתמש פשוטה יותר, ניידות משופרת, יכולת הגדרה מוגברת ויכולות שילוב חדשות עם ענן השיווק של אורקל.

ענן השיווק של החברה, Oracle Marketing Cloud, מאפשר על פי החברה ליצור מגע עם קהלים, לרכוש קונים ולהניע רווחים. שיפורים ועדכונים בענן השיווק כוללים שילוב בין ענן השיווק והענן החברתי של אורקל, יכולות קמפיינים ניידים חדשות ויכולות נוספות שהתווספו בעקבות רכישת Eloqua.

עם השקת הגרסה החדשה, מאפשר ענן השירות של אורקל, Oracle Service Cloud, לספק שירותים מחוברים ומקל על נציגי שירות לסייע ללקוחותיהם. שיפורים ועדכונים בענן השירות של אורקל כוללים בין היתר יכולות ניידות חדשות, פורטל לקוחות משופר, ניידות מוגברת במוקדים טלפוניים, תקשורת ממוקדת יותר, נקודת מבט חברתית אל שירות הלקוחות ועוד.

"אנחנו נמצאים בעמדה טובה מתמיד לעזור לארגונים ליצור חוויות לקוח נהדרות". אורקל. צילום: אור יעקב

פורטפוליו הענן כולל פתרונות מכירות, שיווק, מסחר ושירות ותעשייה. אורקל. צילום: פלי הנמר

הענן החברתי של אורקל, Oracle Social Cloud, מסייע לארגונים להיות מעורבים במדיה חברתית, להשיג תובנות באינטראקציות שלהם וספק שקיפות ללקוחותיהם. שיפורים ועדכונים בענן החברתי של אורקל כוללים תבונות מתוך תוכן של הודעות מדיה חברתית, יכולות מסחר חברתי, יכולות שיווק חברתי, טיפול אחוד ומשופר בלקוחות ושילוב בין ענן השיווק והענן החברתי של אורקל.

"ארגונים צריכים שתהיה להם את היכולת למסד בקלות את המערכות והתשתיות התפעוליות שנדרשות כדי לספק חוויות פשוטות, משולבות ורלבנטיות לאורך ולרוחב כל הערוצים ונקודות המגע", אמר קן וולפה, סגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים באורקל. "עם השיפורים החברתיים, הניידים והאינטראקטיביים לאורך כל הפורטפוליו של Oracle CX, אנחנו נמצאים בעמדה טובה מתמיד לעזור לארגונים ליצור חוויות לקוח נהדרות. לקוחותינו יכולים לנצל את היכולות החדשות באופן מיידי בענן, לעמוד ברישות הלקוחות שלהם, ולהגדיל הכנסות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים