NSA: "יש להדק את שיתוף הפעולה בין הממשל להיי-טק – כדי להשיג ביטחון ברשת"

דבורה פלנקט, מנהלת אבטחת המידע בסוכנות האמריקנית לביטחון לאומי, קראה להקים ועדה משותפת לממשל ולתעשיית ההיי-טק כדי להיאבק עם "אתגרי אבטחה קיברנטיים" ● מסמכים שהדליף אדוארד סנואודן מעמידים את הקריאה של הסוכנות בצורה מגוחכת

משמידים ראיות. NSA

הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) של ארצות הברית מעוניינת להדק את שיתוף הפעולה שלה עם תעשיית ההיי-טק האמריקנית מאחר שזו "הדרך להשיג ביטחון במרחב הקיברנטי". דבורה פלנקט, מנהלת אבטחת המידע ב-NSA, אמרה שהסוכנות מעוניינת לעבוד לצורך כך בשותפות רחבה יותר עם חברות חומרה ותוכנה במדינה.

היא אמרה בוועידת אבטחת מידע שהתקיימה בניו-יורק, כי קיימים "אתגרי אבטחה קיברנטיים" – מניעת מתקפות שישמידו מידע קריטי או יפגעו בו. פלנקט קראה "להקים ועדה משותפת" של הסוכנות ותעשיית ההיי-טק האמריקנית, על מנת להתמודד עם אבטחת מידע במובייל ובענן.

לדברי הסוכנות, בעתיד תהיה יותר אוטומטיזציה בתחום. "דרושה הגנת סייבר יותר אוטומטית, כדי להתמודד עם מגמה רחבת היקף צפויה של אוטומטיזציה", אמרה פלנקט. היא ציינה, כי בעתיד יהיה צורך בפחות כוח אדם להגנת מידע, מאחר שתהיה חלוקה רבה יותר של ממצאים. "כדי שזה ייצא אל הפועל, יש צורך בקשרים בין הסוכנות לחברות ISP וחומרה", הוסיפה. "אם נפעל יחדיו, יהיה ביטחון במרחב הקיברנטי".

דבריה של פלנקט מעוררים תמיהות לאור מסמכים שהדליף אדוארד סנואודן, לשעבר עובד ב-NSA, ושפורסמו באחרונה לפיהם הסוכנות רואה חלקית את "שיתוף הפעולה" שלה עם התעשייה כפגיעה באבטחה של מוצרים ושירותים מסחריים, כדי להקל את הריגול ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים