סמסונג שלחה "מרגלים" לתור לחנות של אפל

החברה שלחה צלמי וידיאו שיראיינו עיתונאים ליד החנות של המתחרה במנהטן, כדי לדעת מה דעתם על התור ועל מצבה של אפל ● לעומת זאת, בכניסה לחנות אפל ליד לוס אנג'לס התפתחה מהומה, לאחר שחסרי בית טענו שאיש עסקים ששכר אותם כדי לעמוד בתור לא שילם להם

סמסונג (Samsung) העלתה בעבר סרטון שלועג למשתמשים במכשירי ה-iPhone של אפל (Apple),אולם זה לא מנע ממנה לשלוח לחנות הדגל של המתחרה במנהטן "מרגלים" שיעמדו בתור לפני יום המכירה הראשון של ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C.

עם זאת, בניגוד לחלק מהמקרים, בהם מגיעים נציגי חברות לחנויות בימים שבהם יוצאים לשוק מכשירים חדשים של מתחרות ומחלקים פלאיירים נגד המכשירים, סמסונג עשתה זאת הפעם בשקט. העובדים שעמדו בתור, ששייכים למרכז השידורים של סמסונג, לא הציגו את עצמם כעובדי החברה הדרום קוריאנית אלא צילמו וידיאו שבו שאלו עיתונאים שהיו במקום מדוע אנשים מתלהבים כל כך מאפל. בין היתר, הם שאלו: "האם התור הפעם ארוך יותר או קצר יותר מאשר בשנה שעברה?" וגם "האם הקהל השנה יותר או פחות נרגש מאשר בשנים עברו?" נושא בולט נוסף שעלה בראיונות הוא האם אפל מאבדת מה-"קוליות" שלה או שמעריצי החברה נותרו נאמנים לה כמו פעם.

מפיק דרום קוריאני ממרכז השידורים של סמסונג, שביקש להישאר בעילום שם, אמר כי "גם חברות אחרות משיקות טלפונים, אבל אין אליהם תשוקה רבה כל כך מצד הקונים. זו רק אפל. מדוע? אנחנו סקרנים".

הוא טען שהסרטונים שצילמה סמסונג נועדו לשימוש פנימי בלבד וכי החברה בחרה בחנות של אפל בשדרה החמישית במנהטן בגלל הגודל שלה וה-"הייפ" שיש סביבה.

לא רק תורים שקטים
בתוך כך, התורים לחנויות אפל ברחבי העולם ידעו ביום ו' לא רק אנשים שעומדים בשקט ומחכים או צילומי וידיאו, אלא גם מהומות.

קבוצה של חסרי בית שנשכרו על ידי איש עסקים על מנת לעמוד בתור לחנות אפל בפסדנה, לא רחוק מלוס אנג'לס, החלו להתפרע לאחר שלטענתם, הוא לא שילם להם. שניים מהמתפרעים נעצרו ומתפרע נוסף עוכב ל-72 שעות לצורך הסתכלות, אחרי שפרץ לכביש בזעם.

אחד מחסרי הבית, דומינו מודי, אמר ללוס אנג'לס טיימס (Los Angeles Times), כי ה-"מעסיק" הבטיח לו 40 דולרים אולם לא שילם לו, מאחר שהמשטרה הדפה אותו, על מנת להרחיק אותו מההמון שזעם עליו. מודי ציין בעמדו בתור, כי "עמדתי כאן כל הלילה, ועכשיו אין לי איך לחזור ללוס אנג'לס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים