שלמה דולברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יפתח את כנס התיקשוב במגזר המוניציפאלי

דולברג יסקור את מדיניות השלטון המקומי בכל מה שקשור לשילוב ה-IT ברשויות וידבר על אתגרי העתיד שלהן ● הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ב-10 בנובמבר ויתמקד בין היתר במוכנות לקראת מתקפות סייבר, קידום קריות היי-טק ברשויות המקומיות ומיחשוב במערכת החינוך

שלמה דולברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יהיה הדובר המרכזי בכנס השנתי על תיקשוב במגזר המוניציפאלי, it מוניציפאלי, שיתקיים ביום א', 10 בנובמבר, בהפקת אנשים ומחשבים. דולברג יסקור את מדיניות השלטון המקומי בכל מה שקשור לשילוב ה-IT ברשויות וידבר על אתגרי העתיד שלהן. הכנס, יצוין, ייערך לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו ב-22 באוקטובר.

דולברג בן ה-61, תושב מבשרת ציון, מונה לתפקידו במאי השנה והוא החליף את רון מוסקוביץ', שיצא להתמחות בלימודי המשפטים אותם סיים באחרונה. הוא שימש במשך זמן רב סמנכ"ל משרד הפנים וניהל את מינהל משק המים בישראל במשך שמונה שנים. דולברג הוא בעל ניסיון רב במינהל ציבורי ויש לו תואר מוסמך בנושא מהאוניברסיטה העברית. עם כניסתו לתפקיד אמר דולברג, כי הוא מתכוון לעודד את נושא איכות השירות בכל הרשויות המקומיות וליזום חקיקה לקידום מעמד הרשויות, כולל בנושאי התיקשוב והמיחשוב.

כנס המיחשוב המונציפאלי, בהובלת ד"ר עדי קפליוק, יו"ר איגוד המנמ"רים בשלטון המקומי, יתמקד השנה במספר סוגיות מרכזיות: מוכנות לקראת מתקפות סייבר; סיכום מערכת הבחירות לרשויות המקומיות; השימוש ברשתות חברתיות; כיצד הרשויות מעודדות הקמת קריות היי-טק בתחומיהן; ומיחשוב בגני הילדים ובבתי הספר. אירית כהן, מנמ"רית עיריית ערד ויועצת ראש העיר למעמד האישה, תרצה על קידום מעמד האישה ברשויות המקומיות.

בתחילת האירוע יושמעו דברי זיכרון לשני אישים בולטים שקשורים להיי-טק הישראלי, שנפטרו באחרונה: שמעון בוקשפן, שהיה מנמ"ר עיריית פתח תקווה ויקיר העיר, ורון נחמן, שכיהן כח"כ וכראש עיריית אריאל, ולחם לקידום התיקשוב במיגזר המוניציפאלי.

מתעניינים ב-IT במגזר המוניציפאלי? הירשמו לכנס it מוניציפאלי של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים