Western Digital רכשה את Virident Systems תמורת 685 מיליון דולרים

הרכישה התבצעה במסגרת הקרב על נתחים מהשוק של כונני SSD לשרתים, שצומח בקצב מהיר ● בעקבות ההודעה עלה שער המניות של Fusion io, המתחרה ב-Virident, ב-20%, מתוך הערכה שכעת היא הפכה ליעד לרכישה מצד Seagate, המתחרה ב-Western Digital

Western Digital הודיעה, כי הגיעה להסכם על רכישתה של Virident Systems, יצרנית של כונני SSD, בסכום של 685 מיליון דולרים. הרכישה נערכה במסגרת הקרב על נתחים מהשוק של כונני SSD לשרתים, שצומח בקצב מהיר.

בעקבות ההודעה עלה שער המניות של Fusion io, המתחרה ב-Virident, ב-20%, מתוך הערכה שכעת היא הפכה ליעד לרכישה מצד Seagate, המתחרה ב-Western Digital.

נוכח ההאטה במכירות מחשבי ה-PC לוטשות כעת כל היצרניות של הכוננים הקשיחים עין לעבר שוק כונני ה-SSD. לפי נתונים של IDC, אותם ציינה Western Digital בעקבות הרכישה, עתיד היקף ההכנסות בשוק כונני ה-SSD לארגונים לעלות מ-2.5 מיליארד דולרים בשנה שעברה לשבעה מיליארד ב-2017.

יצוין, כי בחודש יוני רכשה Western Digital את Stec, יצרנית של כונני SSD שנקלעה לקשיים, תמורת 340 מיליון דולרים – מתוך שאיפה להפוך לאחת היצרניות המובילות בשוק זיכרונות הפלאש (Flash). שלבי סיירפי, אנליסט מ-FBN Securities, ציין כי Western Digital נאלצה לשלם סכום גבוה יותר תמורת Virident עקב קרב הצעות שניהלה מול Seagate.

בחודש ינואר חתמה Virident, שנהנתה מגיבוי של משקיעות אסטרטגיות דוגמת אינטל (Intel) וסיסקו (Cisco), על הסכם לפיתוח והפצה של מוצרי פלאש ללקוחות Seagate.

דובר Seagate מסר, כי החברה אינה מגיבה "על שמועות או על רכישות פוטנציאליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים