גרדיאן תטמיע מערכת CRM בטוטו; היקף הפרויקט: 1.2 מיליון שקלים

הפרויקט מבוסס על פתרון Dynamics של מיקרוסופט ועל שרתי SQL 2005 ● בשלב הראשון, תשרת המערכת כ-60 מעובדי הטוטו ברחבי הארץ, ותסייע לנהל את מערכי השיווק, השירות והמכירות של החברה

גרדיאן מערכות מידע (Guardian) מקבוצת מלם-תים תיישם מערך שיווק מכירות ושירות בחברת טוטו-WINNER. במסגרת הפרויקט, תטמיע גרדיאן פתרון CRM כולל, מבוסס Dynamics מבית מיקרוסופט (Microsoft), שישמש לניהול קשרי לקוחות, תיעוד וניהול פניות ושיחות במוקד Hot Line של טוטו-WINNER. הפרויקט, שייושם בפריסה ארצית, יכלול את התקשורת עם כל ציבור לקוחות החברה וכן עם מערך כל תחנות המכירה של הטוטו בארץ. היקף הפרויקט הוא 1.2 מיליון שקלים.

פתרון זה מבוסס גם על שרתי SQL 2005 וגם על גבי פלטפורמת חלונות סרבר 2003. הוא כולל התאמות, הנדרשות לתהליכי העבודה. בשלב הראשון, תשרת המערכת כ-60 מעובדי הטוטו ברחבי הארץ, ותסייע לנהל את מערכי השיווק, השירות והמכירות של החברה בניהול הקשר עם הלקוח ותיעוד הפעילות מולו עד לשלב המכירה. בימים אלה מבצעת גרדיאן אפיון למודולי השימוש במערכת.

אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות, אמר, כי "הפתרון שנבחרנו להטמיע בטוטו הינו פתרון ייחודי, המותאם לצרכי הלקוח. הוא מציע פתרונות ורטיקאליים שונים, שפיתחנו על בסיס טכנולוגיות מיקרוסופט לניהול מערך השיווק, השירות והמכירות. הוא מצטרף לפרויקטים דומים שביצענו, בין היתר, בבית החולים איכילוב, בחברת ישראכרט ובחברות נוספות".

עופר פרי, מנכ"ל טוטו-WINNER: "המערכת שנבחרה תשדרג את מערך השירות ללקוחות ואת הפעילות השיווקית שלנו, ותיצור עבורנו כלים תחרותיים יותר. היא גם תאפשר התאמת מוצרים ושירותים ה-'תפורים' על פי צרכי הלקוחות ותשמש ברומטר לתחושותיו ולמאווייו . כמו-כן, מבטיחה המערכת החדשה פעילות יעילה, עסקית ותחרותית מול 1600 בעלי התחנות, המהווים את אחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים