בכיר באינסטגרם: בשנה הקרובה נתחיל למכור שטחי פרסום
נכון להיום, שירות שיתוף התמונות לא כולל פרסומות, אולם מצב זה עומד להשתנות, "כדי להרוויח כסף בטווח הרחוק", אמר קווין סיסטרום, מנהל התפעול הראשי החדש של אינסטגרם
"אינסטגרם (Instagram) תתחיל למכור שטחי פרסום בשנה הקרובה", כך אמר קווין סיסטרום, מנהל התפעול הראשי החדש של שירות שיתוף התמונות, לוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). לדבריו, "אנחנו מתכוונים להרוויח כסף בטווח הרחוק, אך לא מופעלים עלינו כל לחצים שהם בטווח הקרוב".
שירות התמונות הפופולרי, שנרכש על ידי פייסבוק (Facebook) בסכום עתק ב-2012, דיווח לפני כחצי שנה על 100 מיליון משתמשים פעילים. מאינסטגרם נמסר אמש (א') כי מדי חודש מבקרים בו יותר מ-150 מיליון בני אדם, כאשר יותר מ-60% מהם נמצאים מחוץ לתחומי ארצות הברית.
בריאן ווייזר, אנליסט מפירמת Pivotal Research Group, ציין כי "בתיאוריה, יכולים היו באינסטגרם להרוויח כבר כיום מאות מיליוני דולרים, אבל לשם כך נחוצים אנשי מכירות רבים, ואם הם לא יפעלו בזהירות, הם עלולים להרתיע את המשתמשים".
תגובות
(0)