מכוונת לשוק העסקי: לנובו השיקה סמארטפון וטאבלט עם יישומים לאבטחת מידע

היצרנית הסינית הכריזה על ה-Vibe X, סמארטפון המבוסס על מעבד ארבע ליבות הפועל במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, ועל ה-S5000 – טאבלט 7 אינץ' דקיק במיוחד ● שני המכשירים צפויים להגיע לשוק כבר בחודשים הקרובים

לנובו (Lenovo) השיקה טלפון חכם וטאבלט חדשים המבוססים על מערכות על שבב מרובעות ליבה של חברת מדיה-טק (Media-Tek), במסגרת תערוכת IFA 2013. מכשירים אלו, לפי החברה, מציעים גימור גבוה במיוחד, שמתבסס על משקל ועובי דקיקים למדי. שני המכשירים מגיעים עם אפליקציות שמאפשרות, ביו השאר, להגן עליהם מפני תוכנות זדוניות וכן לגבות ולאחזר נתונים. זאת, במטרה לפזול גם לשוק העסקי.

הטלפון, ששמו Vibe X, מגיע עם מסך IPS בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD מלאה וצפיפות פיקסלים שעומדת על 440 נקודות לאינץ'. המסך משולב מתחת לזכוכית ההגנה של חברת קורנינג (Corning), ומציע זוויות צפייה כמעט מלאות מכל כיוון.

ה-Vibe X מגיע, כאמור, עם מערכת על שבב של מדיה-טק, ה-MK6589T, שמבוססת על מעבד ארבע ליבות שפועל במהירות של 1.5 ג'יגה-הרץ. המצלמה האחורית היא מצלמת 13 מגה-פיקסלים והקדמית היא של 5 מגה-פיקסלים. המכשיר מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2 ומצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. עוביו של המכשיר 6.9 מ"מ ומשקלו 121 גרם בלבד.

הטאבלט החדש שמציעה החברה, ה-S5000, מציע גם הוא גזרה דקיקה במיוחד. עוביו של הטאבלט עם מסך ה-7 אינץ' מסתכם ב-7.9 מ"מ, ומדובר באחד הטאבלטים הדקים שהושקו עד היום. בנוסף, מדובר גם בטאבלט קל: משקלו עומד על 246 גרם בלבד.

ה-S5000 מצויד בפלטפורמת הטאבלטים המתקדמת ביותר שמציעה כיום מדיה-טק ליצרניות, ה-MT8389. ארבע הליבות של מערכת זו פועלות במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ. למרות דקיקותו מציעה הטאבלט סוללה בנפח של 3,450mAh שאמורה להספיק לעד 8 שעות עבודה בעת ה-WiFi פעיל כל הזמן, ועד 6 שעות עבודה בתרחיש של צפייה רציפה בסרטים באיכות גבוהה.

מסך ה-7 אינץ' מציע רזולוציה של 1,280×800 ובהירות גבוהה יחסית של 350 ניט, בהירות שאמורה לפי לנובו לאפשר לעבוד אתו גם בתנאי שמש. המצלמה האחורית היא באיכות של 5 מגה-פיקסלים, ואילו הקדמית באיכות של 1.6 מגה-פיקסלים. המכשיר תומך ב-WiFi ובהמשך תהיה אפשרות להוסיף גם תמיכה גם בתקשורת סלולרית בדור שלישי.

ה-Vibe X ישווק באוקטובר בסין. חודשיים לאחר מכן הוא יופץ בשאר המדינות בעולם שמוכרות טלפונים של לנובו. הטאבלט יגיע לשוק במהלך הרבעון הנוכחי. לא נמסרו פרטים בנוגע לתמחור המכשירים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים