הרווח הנקי של נייס זינק ברבעון השני ב-52% ובמחצית הראשונה – ב-83%
החברה סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 17 מיליון דולרים ואילו במחצית הראשונה הוא הגיע ל-35 מיליון ● גם הרווחיות התפעולית עלתה בצורה ניכרת, עם זינוק של 114% ברבעון ושל 178% במחצית ● ההכנסות גדלו בכל אחת משתי התקופות ב-6%
הרווח הנקי של נייס עלה בצורה בולטת: מהתוצאות שפרסמה היום (ד') החברה עולה, כי היא סגרה את הרבעון השני של 2013 עם זינוק של 51.75% בסעיף זה ואת המחצית הראשונה של השנה – עם צמיחה של 83.11%.
בששת החודשים הראשונים של השנה עמד הרווח הנקי על 34.77 מיליון דולרים לעומת 18.99 מיליון בתקופה המקבילה ב-2012. ברבעון השני הוא הגיע, לפי GAAP, ל-16.97 מיליון דולרים בהשוואה ל-11.18 מיליון. הרווח הנקי למנייה לפי חישוב זה זינק ב-50% ל-0.27 דולרים אל מול 0.18 דולרים. שלא על פי GAAP עלה הרווח הנקי של נייס ב-5.27% ל-37.53 מיליון דולרים לעומת 35.65 מיליון והרווח הנקי למנייה גדל ב-7% ל-0.61 דולרים בהשוואה ל-0.57 דולרים.
הכנסותיה של החברה עלו במחצית הראשונה ב-6.32% ל-449.2 מיליון דולרים בהשוואה ל-422.47 מיליון וברבעון השני הן עלו בשיעור דומה – 6.02% – ועמדו על 224.87 מיליון דולרים אל מול 212.11 מיליון ברבעון השני אשתקד. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים פחתו ב-2.14% ל-83.97 מיליון דולרים לעומת 85.8 מיליון. לעומת זאת, ההכנסות ממכירת שירותים גדלו ב-11.56% ל-140.91 מיליון דולרים בהשוואה ל-126.31 מיליון.
עוד עולה מהדו"חות, כי הרווח הגולמי של נייס גדל בששת החודשים הראשונים של השנה ב-11.71% ל-277.35 מיליון דולרים אל מול 248.28 מיליון והרווח התפעולי קפץ ב-177.84% ל-37.91 מיליון דולרים לעומת 13.65 מיליון. ברבעון השני, ההוצאות הגולמיות פחתו ב-0.68% ועמדו על 86.01 מיליון דולרים בהשוואה ל-86.6 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-10.64% ל-138.86 מיליון דולרים אל מול 125.51 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-61.75% לעומת 59.17%. ההוצאות התפעוליות הרבעוניות של נייס גדלו ב-2.61% ל-119.53 מיליון דולרים בהשוואה ל-116.94 מיליון, הרווח התפעולי על פי GAAP זינק ב-114.38% והסתכם ב-19.33 מיליון דולרים אל מול 9.02 מיליון והרווח התפעולי Non-GAAP עלה ב-7.35% ל-43.8 מיליון דולרים לעומת 40.8 מיליון.
זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "דיווחנו על תוצאות טובות לרבעון השני של 2013, שהתאפיין בגידול משמעותי בהזמנות חדשות של המוצרים שלנו שמבוססים על כלים אנליטיים. כתוצאה מכך, אנחנו מאמינים שאנחנו עומדים בפני מחצית שנייה חזקה של השנה".
תגובות
(0)