HP השיקה חבילת מוצרי אבטחה שמאפשרים ניתוח מידע בכמויות גדולות

הפתרונות יאפשרו לארגונים לעשות שימוש ב-Big Data כדי להגן על המידע העסקי ולגלות במהירות מתקפות מתוחכמות, במהירות הגבוהה פי 10 מהמקובל כיום ● במסגרת זו ערכה HP סדרה של עדכונים למוצרים שלה, שכוללים כלים והרחבות לטיפול באיומים, תגובות וניהול זהויות

HP הרחיבה את יכולות מוצרי הארקסייט (ArcSight) שלה, שמציעים לארגונים יכולות ניתוח מידע בכמויות גדולות (Big Data) בשילוב יכולות ניטור זהויות. מענקית המיחשוב נמסר, כי כלי ניתוח הנתונים האחוד יאפשר את הגברת יכולת ניטור האיומים במהירות הגבוהה פי 10 מהמקובל כיום. הפתרונות יאפשרו לחברות לעשות שימוש בתשתיות ה-Big Data שברשותם, כדי להגן על מידע עסקי רגיש ולגלות במהירות APT (מתקפות ממושכות ומתקדמות).

במסגרת זו ערכה HP סדרה של עדכונים למוצרי HP ArcSight Threat Detector ,HP ArcSight Threat Response Manager ו-HP ArcSight IdentityView, שכוללים כלים והרחבות לטיפול באיומים, תגובות וניהול זהויות. באמצעות כלי הניתוח האחוד, שמכילים מידע ממשתמשים, מהרשת, מיישומים ומהמערכות, מתקבלים פתרונות אבטחת מידע המשולבים עם מידע בכמויות גדולות. הפתרונות מציגים ניתוח של אירועים בקנה מידה רחב ומספקים תובנות המסייעות לארגונים להפחית סיכוני אבטחת מידע.

לדברי אביבה ליטן, אנליסטית לתחום הונאות ואבטחת מידע בגרטנר (Gartner), "כלים לניתוח נתונים מאפשרים לארגונים לנתח כמויות עצומות של מידע – מובנה ושאינו מובנה – כדי להקל על זיהוי של עובדים, שותפים, פעילות פלילית או אחרת, שמטרתם לבצע הונאה או פגיעה". היא ציינה, כי "המרכיב הקריטי להצלחה טמון ביכולת לשלב במהירות ובקלות את כל סוגי המידע על פני מקורות פנימיים וחיצוניים רבים ככל האפשר".

לפי HP, כדי לזהות גישה שאינה מורשית לרשת לצד איומי APT, ארגונים חייבים להיות מוכנים לעשות את הדברים הבאים: לטפל ולעבד מידע במהירות גבוהה, בהיקף רחב ובמגוון סוגים; לנתח נתונים מובנים ושאינם מובנים בתוך הרשת ומחוצה לה; לבצע ניטור בענן ובסביבות ניידות ו-וירטואליות; ולפעול באופן אוטומטי בעת זיהוי איום כלשהו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים