יבמ תספק לענק הקמעונאות קרפור שירותי מיחשוב במיקור-חוץ; ההיקף: 251 מיליון דולרים

תוקף ההסכם בין יבמ לקרפור, שאחת מבעלות המניות שלה היא אי.די בי. שבשליטת נוחי דנקנר, הוא חמש שנים ● רשת הקמעונאות הצרפתית תעביר לענק הכחול את משימות ניהול השינוי הטכנולוגי בחברה, ניהול מערכות ותחזוקת מערכות טכנולוגיות המידע שלה ואת היישומים הפועלים בסביבה זאת בכל השלוחות הצרפתיות שלה

קרפור, רשת הקמעונאות השניה בגודלה בעולם, שמרכזה בצרפת, חתמה על עסקת ענק עם יבמ, בהיקף של 251 מיליון דולרים. במסגרת הסכם מיקור-החוץ, שנחתם לתקופה של חמש שנים, תעביר קרפור לידי יבמ את משימות ניהול השינוי הטכנולוגי בחברה, ניהול מערכות ותחזוקת מערכות טכנולוגיות המידע שלה ואת היישומים הפועלים בסביבה זאת בכל השלוחות הצרפתיות של הרשת.

העסקה עם יבמ אמורה לאפשר לקרפור ליהנות מאופטימיזציה מלאה של השקעותיה בטכנולוגיות מידע במסגרת פעילותה בצרפת, לשפר את רמת האבטחה ואת איכות השירות, לסייע בשורה של פרויקטים אסטרטגיים הנמצאים בשלבים שונים של תכנון וביצוע וליהנות ממסגרת גמישה של שירותים באמצעות קבלני משנה. תשתיות מערכות המידע של קרפור צרפת יאוחסנו בשלמותן במרכז עיבוד הנתונים של יבמ במונפלייה שבדרום צרפת.

יצוין, כי כור מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, דיווחה ב-22 ביוני, כי תשקיע סכום של עד 3.5 מיליארד שקלים ברכישת מניות של קרפור – צעד שעשוי להפוך אותה לבעלת המניות השנייה בגודלה בחברה, עם אחזקה של 3%. לפני פרסום ההודעה רכשה אי.די.בי כ-0.25% ממניות קרפור בהיקף של 284 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים