שמעון אברבנאל, מבכירי APC-שניידר אלקטריק, פורש

אברבנאל, ששימש במשך שש שנים כמנכ"ל החברה, נמצא בימים אלה במגעים עם כמה חברות בענף ה-IT ובוחן במקביל עסקים עצמאיים בתחום ● הוא הקים את פעילות APC בישראל בשנת 2006, ובשנה שלאחר מכן נרכשה החברה על ידי שניידר אלקטריק ● לא ניתן היה להשיג את תגובתו לידיעה

שמעון אברבנאל, ששימש בשנתיים האחרונות כדירקטור בכיר לפיתוח עסקי של תחום הדטה-סנטר באזור מרכז אירופה, ישראל והמדינות הסקנדינביות ב-APC-שניידר אלקטריק, פורש מתפקידו – כך נודע לאנשים ומחשבים. אברבנאל נמצא בימים אלה במגעים עם כמה חברות בענף ה-IT ובוחן במקביל עסקים עצמאיים בתחום.

אברבנאל (55) שימש במשך שש שנים כמנכ"ל APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק, עד שמונה לתפקידו הנוכחי, ב-2012. לפני כן היה אחראי על פיתוח מתודולוגיות ושיטות עבודה למקסום יכולות החברה בתחום הדטה-סנטר, הובלת פרויקטים מורכבים, זיהוי הזדמנויות לשיתופי פעולה, פיתוח רשת שותפים איתנה בכל אחת מהמדינות השונות ומכירה של פתרונות כוללים מההיצע של שניידר אלקטריק במגזרים השונים וללקוחות אסטרטגיים של החברה.

אברבנאל הקים את פעילות APC בישראל בשנת 2006. ב-2007 נרכשה החברה על ידי שניידר אלקטריק והפכה למותג עצמאי בתוך החברה העולמית. במהלך תקופה זו צמחה הפעילות של APC בישראל, ומכירות החברה בארץ מסתכמות כיום בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

לפני שהגיע ל-APC, שימש אברבנאל כמנכ"ל Force Computers Israel במשך כשנתיים. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת Placentia שבארה"ב.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אברבנאל לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים