למרות הכל: אורקל ו-ויזה כ.א.ל ימשיכו את פרויקט שדרוג התשתיות

בכך הסירו שתי החברות את אי-הוודאות שעטפה את עתידו של הפרויקט, שעלותו התבררה כגבוהה באופן משמעותי מההערכות הראשוניות ● בנוסף, שדרוג התשתיות של ויזה כ.א.ל אמור להתבצע על תשתית פיוז'ן ● מוויזה כ.א.ל נמסר בתגובה, כי "נערכה פגישה בין נשיאת אורקל, צפרא כץ, למנכ"ל ויזה כ.א.ל, בעז צ'ציק. הצדדים הבהירו את המשך מחויבותם לתהליך, ודנו בדרכים להפחתת הסיכונים הכרוכים בו"

נשיאת אורקל, צפרא כץ, הודיעה לויזה כ.א.ל, כי אורקל מחויבת לפרויקט שדרוג תשתיות הליבה של החברה, שהחל לפני כשנתיים. כץ גם אמרה, כי שני הצדדים ידונו בדרכים להפחתת הסיכונים הכרוכים בפרויקט.

לאנשים ומחשבים נודע, כי במהלך ביקורה בישראל נפגשה כץ עם מנכ"ל ויזה כ.א.ל, בועז צ'צ'יק, והשניים דנו בהמשך הפרויקט. לביקורה של כץ קדם גל שמועות לפיו ויזה כ.א.ל מבקשת לבחון מחדש את הפרויקט, לאור העובדה שעלותו תהיה כנראה גבוהה הרבה יותר מההערכה הראשונית. מדובר בפרויקט חדשני, בין היתר משום שהוא בנוי על תשתית פיוז'ן שאורקל הכריזה השבוע על השקת גרסה 11g שלה.

בפגישה עם מנמ"רים חברי מועדון C3 במהלך ביקורה בארץ, אמרה כץ, כי פרויקט פיתוח הפיוז'ן ימשך עוד זמן רב ואינו צפוי להסתיים בקרוב. לאור זאת גברו החששות לגבי היכולת של ויזה כ.א.ל להמשיך בפרויקט שדרוג התשתיות שלה, אולם בכמה עיתונים פורסמה הכחשה של החברה, כי ישנם קשיים בפרויקט. יחד עם זאת, החברה אישרה את דבר הפגישה הצפויה בין ההנהלה לכץ.

מוויזה כ.א.ל נמסר, כי "ב-17 ביוני אכן נערכה פגישה בין צפרא כץ למנכ"ל ויזה כ.א.ל, בעז צ'ציק. בפגישה הבהירו הצדדים את המשך מחויבותם לתהליך ודנו בדרכים להפחתת הסיכונים הכרוכים בתוכנית מורכבת שכזו. תהליך בניית מתווה התוכנית נמשך במרץ על ידי צוותי עבודה משני הצדדים, ובימים אלה אנו מתרכזים בהגדרת הפתרון עם אורקל. התשתית הטכנולוגית עליה נשענת התוכנית היא אכן תשתית פיוז'ן, אשר נבנית בשלבים וסיומה עוד רחוק. יחד עם זאת, חלקים מרכזיים מהפרויקט כבר קיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים