חיים כהן, אקטיפיו ישראל: "ארגונים משכפלים את הנתונים שלהם פי 10 ממה שהם צריכים"

"המצב הוא שארגונים משכפלים את נתוניהם 20 ו-30 פעמים, בעוד שמה שהם נדרשים זה לכל היותר לשכפל פעמיים-שלוש", אמר כהן, מנהל פעילות הסניף הישראלי של החברה ● לדבריו, "הדבר מגדיל את עלויות האחסון והגיבוי לאין שיעור, בעשרות אחוזים" ● דורון הראל, כלנית: "תחום שירות ה-IT הוא כורח שאיש אינו רוצה לעסוק בו, כיוון שלא מדובר בליבה העסקית של הארגון"

"ארגונים משכפלים את נתוניהם 20 ו-30 פעמים, בעוד שמה שהם נדרשים זה לכל היותר לשכפל פעמיים-שלוש. הדבר מגדיל את עלויות האחסון והגיבוי לאין שיעור, בעשרות אחוזים", כך אמר חיים כהן, מנהל פעילות אקטיפיו ישראל.

כהן דיבר במסגרת מפגש C3, פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בפראג, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

בדבריו ציין כהן שאקטיפיו נוסדה ב-2009 בבוסטון ושהסניף הישראלי שלה הוקם במחצית 2012. הוא הוסיף שמאז הקמתו של הסניף בארץ נוספו למאות לקוחותיה של החברה בעולם 10 לקוחות ישראליים, ביניהם אורמת, סלקום ושידורי קשת. עוד אמר כהן שהחברה צומחת ב-700% משנה לשנה והעריך שהשנה היא תגייס כמה וכמה לקוחות ארגוניים נוספים בישראל.

"אקטיפיו מתמחה בהגנה על המידע ופיתחה את טכנולוגיית ה-PAS (ר"ת Protection and Availability Storage)", אמר. לדבריו, "אנחנו באים ומגנים על המידע בווירטואליזציה של האחסון. יותר ויותר לקוחות, בארץ ובעולם, עושים וירטואליזציה, אלא שהם מוציאים יותר כסף על הרישוי של ההיבטים שמסביב – אבטחת מידע, מערכות הפעלה ואחסון".

"אנחנו מביאים לצמצום של 70% מההוצאות על אחסון וגיבוי", סיכם כהן. "אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים דרך לספק את הפונקציונליות הנדרשת בעולם האחסון והטיפול במידע. אנחנו עושים 'הצטרכנות' לחומרה. נצמח במאות אחוזים השנה ובשנה הבאה".

"ארגונים רוצים להיות יותר יעילים בפחות כסף"
דורון הראל
, מנהל אגף שירותים מנוהלים בכלנית, אמר במפגש כי "המצב שלנו טוב. אנחנו שומרים על היקף הלקוחות שלנו וקצב הצמיחה שאנחנו משיגים טוב, כפי שצפינו. ההשפעה העיקרית עלינו נובעת מהעובדה שארגונים רוצים להיות יותר יעילים בפחות תקציבים".

לדבריו, "אנחנו מצליחים לייצר גידול ביעילות של המרכזים שלנו בלי להגדיל את ההוצאות וההיקפים. בנוסף, יש לנו פעילויות גדולות חדשות, כמו בהוט (HOT)". הוא ציין, כי "תחום שירות ה-IT הוא כורח שאיש אינו רוצה לעסוק בו, כיוון שלא מדובר בליבה העסקית של הארגון".

דורון הראל, מנהל אגף שירותים מנוהלים בכלניתעל פי הראל, "אנחנו מסייעים למנמ"ר לתת שירות IT טוב יותר ללקוחות הפנימיים שלו וכך יוצרים עבורו את השם הטוב שלו כנותן שירות". הוא הוסיף, כי "במרכז השירות והתמיכה שלנו מצטבר ידע מקצועי רב ואנחנו יודעים לנצל אותו לטובת הלקוחות שלנו. אנחנו גם יודעים לתרגם אותו לטובת התייעלות תפעולית, תוך שיקוף מהלקוחות על מה הדרישות שלהם ומה מטריד אותם". הראל סיים בציינו, כי "בשנת 2014 נמשיך לחוות צמיחה".

אירועים קרובים