EMC רכשה את חברת האבטחה אבקסה תמורת 225 מיליון ד' במזומן

הנרכשת תפעל מעתה כחלק מחטיבת אבטחת המידע RSA ● אבקסה, המיוצגת בישראל על ידי פרולינק, נוקטת בגישה שמתמקדת ביחידות עסקיות במקום במחלקת המיחשוב, ומציעה לוח פיקוד אחוד ואפשרות להתקנה מקומית, או כתוכנה במתכונת שירות, SaaS

הבעלים של שלוש חברות נוספות. EMC

ענקית תשתיות ניהול המידע EMC רכשה את חברת האבטחה האמריקנית אבקסה (Aveksa), אשר מתמחה בניהול הזהויות. תנאי העסקה לא פורסמו, אולם על פי פרסום בטיימס אוף אינדיה (Times of India), הסכום עומד על 225 מיליון דולרים במזומן. אבקסה, חברה פרטית, מיוצגת בישראל על ידי פרולינק.

אבקסה מונה יותר מ-150 עובדים ולה עשרות לקוחות בארגוני ענק המונים למעלה מ-10 אלף עובדים. עד כה השקיעו קרנות הון סיכון בחברה 35 מיליון דולרים. הנרכשת תפעל מעתה כחלק מחטיבת אבטחת המידע RSA של EMC. בשל הרכישה הוקמה יחידה חדשה, Identity Trust Management. החברה תמשיך לפעול ממשרדיה שבוולתהאם, מסצ'וסטס.

על פי EMC, "בדרך כלל דאגה מחלקת המיחשוב בארגון להבטיח שהמשתמשים הנכונים ייגשו למשאבים הנכונים של החברה. אולם, היעדר מידע מודיעיני והקשר עסקי, הובילה לזליגה של נתונים, אי עמידה בתקנות והרשאות יתר".

אבקסה נוקטת בגישה שמתמקדת ביחידות עסקיות, במקום במחלקת המיחשוב, ומציעה לוח פיקוד אחוד ואפשרות להתקנה מקומית, או כתוכנה במתכונת שירות – SaaS. גישה זו, על פי הנרכשת, מכונה "מתחמי מצב", situational perimeters. במסגרתה היא מתמקדת בניהול מחזור חיי הגישות של המשתמשים, בגישה ממוכנת.

שימוש בתפיסה זו, על פי אבקסה, מביא לצמצום ההוצאות התפעוליות של בקרת הגישה המורכבת, צמצום סיכונים, ניהולם בצורה יעילה יותר והפחתת המורכבות. כך, הטכנולוגיה של אבקסה מסייעת ליצור ברחבי הארגון ובסביבות מיחשוב ענן את אותם "מתחמי מצב", אשר נמצאים בשליטת היחידות העסקיות – במקום בשליטתה של מחלקת המיחשוב.

בארץ הוטמעו פתרונות אבקסה, בין השאר, במנורה מבטחים וב-כ.א.ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים