פירסקייל מציגה: הצצה ל-NetBook של העתיד

מהנדסי יצרנית מערכות ההפעלה חברו לאמנים וסטודנטים ממכללת סוואנה בג'ורג'יה, והציגו חזון מקורי במיוחד בנוגע לעיצוב הדור הבא של מחשבי ה-NetBook ● ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל: "היוזמה נתנה לנו 'מבט מבפנים' על דרישותיו והעדפותיו של משתמש הקצה"

שוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים מתפתח לכיוונים חדשים, ויש מי שמאמין, כי המחשבים הניידים של העתיד צפויים להיות לא רק קטנים וחכמים יותר מאשר היום – אלא גם יפים יותר. פריסקייל החליטה להיענות לאתגר זה, וחברה לקבוצה של סטודנטים ואמנים ממכללת סאוונה בג'ורג'יה, במטרה לנסות ולפתח חזון עיצובי למחשבי ה-NetBook של העתיד.

במסגרת הפרויקט המשותף, בחנה פריסקייל אופציות שונות לעיצוב ארגונומי של המחשבים, לעיצוב ממשק המשתמש שלהם ולתכנון אביזרים נלווים שנועדו להפוך את השימוש ב-NetBook לנוח וידידותי יותר. "מדובר בשוק חדש ומתפתח, שנועד לענות ביתר דיוק על צרכי משתמשי הקצה. הפעילות של פריסקייל יחד עם מכללת סוואנה מייצגת את השאיפה של החברה להוביל את ההתפתחות החדשה הזו", אמר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל. "היוזמה המשותפת הזאת נתנה לנו 'מבט מבפנים' על דרישותיו והעדפותיו של משתמש הקצה. המידע הזה יוזן וינוצל החל בפיתוח המעבד עצמו, וכלה בעיצוב המוצר – הכל כדי לשפר את חוויית המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים