שלמה איזנברג, מלם-תים: "2013 היא שנה קשה; למרות זאת, אני ממליץ למנכ"לים להשקיע ב-IT"

"אנו רואים שיש בארגונים לחצים להקטנת תקציבי ה-IT, לצמצום ההשקעה ברכוש קבוע ובהצטיידות", אמר איזנברג לאנשים ומחשבים בהמשך להודעת החברה על שינויים ארגוניים ● "אני מקווה שלקראת סוף השנה הלקוחות ישקיעו יותר ב-IT", ציין

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים

"שנת 2013 היא שנה קשה לכלל ענף ה-IT. הלחצים קיימים ואנו רואים את הקשיים אותם חווים הלקוחות שלנו. למרות זאת, אני ממליץ למנכ"לי הארגונים לתת למנמ"רים את היכולת והתקציבים, על מנת שיוכלו להרחיב את תשתיות ה-IT שלהם ויוכלו להיערך לקראת העתיד", כך אמר שלמה איזנברג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת מלם-תים, בראיון לאנשים ומחשבים.

איזנברג התראיין בעקבות שינויים ארגוניים אותם מבצעת החברה בימים אלה (ראו פירוט בהמשך). לדבריו, "אנו רואים שיש בארגונים לחצים להקטנת תקציבי ה-IT, לצמצום ההשקעה ברכוש קבוע ובהצטיידות". בהתייחסו למגמת מיחשוב הענן, אמר, כי "יש להרחיב את תשתיות ה-IT. הענן לא מתאים לכולם, הוא לא חזות הכל במיחשוב. מה שחשוב הוא שהמנמ"רים יתקדמו קדימה טכנולוגית, שהם יטמיעו מוצרים חדשים לטובת שיפור ההיבטים העסקיים של הארגון שלהם. אסור לעצור את ההתקדמות הטכנולוגית".

"אנו נערכים לקראת פרסום התוצאות הכספיות של הרבעון הבא שלנו, בחודש אוגוסט", אמר איזנברג. "אני מעריך, כי הוא יהיה דומה לרבעון שלפניו. אני מקווה שלקראת סוף השנה הלקוחות ישקיעו יותר ב-IT".

היום (ה') הודיעה החברה, כי בהמשך לשינוי הארגוני עליו דיווחה באפריל השנה, תהפוך מלם-תים החל מה-1 ביולי לחברת החזקות בלבד, ללא פעילות ריאלית. בעקבות הארגון מחדש, יחדל חיים מזרחי לכהן כמנכ"ל מלם-תים ויחל לכהן כמנכ"ל תים-נטקום – החברה שהוקמה כתוצאה מהמיזוג בין תים ונטקום. איזנברג, המשמש כמנהל העסקים הראשי, ישמש כמנכ"ל חברת ההחזקות הציבורית, ללא שינוי בתגמול ובהיקף המשרה שלו. ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, יישאר אף הוא בתפקידו.

"עד עכשיו חיינו באנומליה", מסביר איזנברג את מטרת השינוי. "היינו גם חברת החזקות וגם חברה תפעולית. השילוב הזה לא היה נכון. החל מה-1 ביולי אנו ממזגים ומאחדים את תים ונטקום, וכתוצאה מהאיחוד לא תהיה במלם-תים פעילות ריאלית. מלם-תים תהיה חברת החזקות ותחתיה תפעלנה ארבע חברות מיחשוב עיקריות: תים-נטקום, מלם מערכות, מלם שכר ואומניטק. כל אחת מהחברות הללו היא בעלת מחזור שנתי הנע בין 120 ל-400 עד 500 מיליון שקלים. לצידן, תמשכנה לפעול החברות הקטנות יותר, דוגמת קומטק".

לדבריו, "בדרך זו נגיע להחזקה יותר רציונלית, יהיה תיאום הדוק יותר על הפעילויות של החברות השונות, נשפר את הרווחיות ונגיע ליותר חסכון. התהליכים יהיו יותר יעילים והעסק יהיה יותר רציונלי. בשולי השוליים של הפעולה יהיה צמצום של עובדים בודדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים