הסטארט-אפ יוגי השיק כונן פלאש עם אנטי-וירוס מובנה

מכשירי ה-Yoggie Data Keeper החדשים כוללים שורה ארוכה של כלי אבטחה - החל מסורק אנטי-וירוס מובנה, דרך עדכוני קושחה (Firmware) מקוונים, ועד תמיכה בסיסמאות מרובות ● ה-Data Keeper Pro גם יתמוך בשתי סיסמאות משתמש נפרדות ובקרת גישה לקבצים, כך שמשתמשים יוכלו להעניק הרשאות מלאות או חלקיות לגבי שימוש בהתקן משתמשים אחרים, ובכך להגן על כל קובץ אותו הם רוצים להותיר חסוי

01/07/2009 15:40

חברת הסטארט-אפ הישראלית יוגי, שנוסדה על ידי שלמה טובול – מי שהקים גם את חברת האבטחה פינג'אן, הודיעה על השקת Yoggie Data Keeper – סדרה של כונני USB מאובטחים מבוססי פלאש (UFD's). יוגי הכניסה אל תוך כונן הפלאש שורה ארוכה של כלי אבטחה – החל מסורק אנטי-וירוס מובנה, דרך עדכוני קושחה (Firmware) מקוונים, ועד תמיכה בסיסמאות מרובות. ה-Yoggie Data Keeper מתוכנן להגן על אבטחת המשתמשים כאשר הם מכניסים אותו מחשב שעלול להיות לא מאובטח.

עד היום נחשבו רכיבי האחסון הניידים כמסוכנים ביותר לתשתית המחשוב של הארגון, והעבודה עימם נאסרה או הוגבלה על ידי מנהלי מחשוב רבים. הם נחשבו בצדק, כדלת אחורית לחדירת וירוסים ותוכנות זדוניות. כיום מבטיח הסטארט-אפ הישראלי ממושב בית הלוי שבעמק חפר, כי תוכנת האנטי-וירוס המובנית של מכשיר ה-Data Keeper Pro תסרוק באופן אוטומטי ובזמן אמת את כל הקבצים שהועתקו אל ההתקן, או מתוכו, וזאת ללא צורך בהפעלת חבילת האבטחה של המחשב המארח. ה-Data Keeper Pro גם יתמוך בשתי סיסמאות משתמש נפרדות ובקרת גישה לקבצים, כך שמשתמשים יוכלו להעניק הרשאות מלאות או חלקיות לגבי שימוש בהתקן משתמשים אחרים, ובכך להגן על כל קובץ אותו הם רוצים להותיר חסוי.

לדברי שלמה טובול, מייסד ומנכ"ל יוגי, "מרבית רכיבי האחסון הניידים מתמקדים בקיבולת, למרות העובדה שכמעט כל דבר הקשור בהעברה או אחסון של מידע מגלם בחובו סיכון. Data Keeper לוקח UFD's לדרגה הבאה על ידי אינטגרציה של אבטחה אל תוך ההתקן, באופן שמגן על משתמשים מבלי שהללו זקוקים לידע טכני, או צריכים לבצע פעולה כלשהי. על ידי כך, הוא פותר למעשה פרצת אבטחה בשוק רכיבי האחסון הניידים, זאת מבלי לפגוע במהירות ובנוחות להן מצפים המשתמשים כאשר הם עובדים עם רכיבים מסוג זה".

מכשירי ה-Yoggie Data Keeper הראשונים יהיו זמינים ב-1 באוגוסט בשלושה דגמים – בנפח של 2 או 4 ג'יגה-בייט, והצפנת 256-ביט AES מבוססת חומרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים