אורקל הודיעה על הנפקת אגרות חוב בסך כולל של כ-4.5 מיליארד דולרים; המטרה: לסייע במימון רכישת סאן

התהליך יכלול הנפקת שלוש סדרות של אגרות חוב: הראשונה בערך נקוב של 1.5 מיליארד דולרים, שתיפדה בעוד חמש שנים; השנייה - בערך נקוב של 1.75 מיליארד, והיא תיפדה בעוד עשר שנים; והשלישית תיפדה בעוד עשרים שנים, כשהערך הנקוב שלה הוא 1.25 מיליארד ● סיום ההנפקה - ב-8 ביולי

אורקל הודיעה אמש (ג'), כי היא עומדת להנפיק שלוש סדרות של אגרות חוב בסך כולל של כ-4.5 מיליארד דולרים, בתהליך שיארך כשבוע. ההנפקה תסתיים ביום ד' הקרוב, 8 ביולי. אגרות החוב ייפדו בתאריכים שונים ובשערי ריבית שונים.

הערך הנקוב של סדרת אגרות החוב הראשונה הוא 1.5 מיליארד דולרים. אלה ייפדו בעוד חמש שנים – יולי 2014 – ויישאו ריבית שנתית של 3.75%. הסדרה השנייה היא בערך נקוב של 1.75 מיליארד דולרים, ואגרות החוב שבמסגרתה ייפדו בעוד עשר שנים – יולי 2019 – ויישאו ריבית שנתית של 5% לשנה. הסדרה השלישית תונפק בערך נקוב של 1.25 מיליארד דולרים, שייפדו בעוד עשרים שנים – יולי 2029 – ויישאו ריבית שנתית של 6.125%.

לפי הודעתה, עתידה אורקל להשתמש בכספים אלה כדי לסייע במימון העסקה המתוכננת שלה עם סאן, שבמסגרתה היא תרכוש את החברה. כזכור, עסקה זו אמורה לקבל את אישור רשות ההגבלים העסקיים האמריקנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים