דל חשפה את XPS 11 – המחשב ההיברידי החדש שלה

הדגם החדש, שהוא אחד הבודדים עליהם מספקת החברה פרטים במסגרת תערוכת קומפיוטקס, כולל מסך שמתקפל אחורה לחלוטין, עד 360 מעלות, ומאפשר להשתמש במכשיר במצב טאבלט מלא ● המכשיר מתבסס על מעבד Core-i5 מסדרת ההאסוול החדשה של אינטל ומציע מסך מגע ברזולוציה גבוהה במיוחד של 2,560x1,440 פיקסלים

XPS 11, המחשב ההיברידי החדש של דל (Dell), הוא אחד הדגמים הבודדים עליהם מספקת החברה פרטים במסגרת תערוכת קומפיוטקס (Computex) שנערכת השבוע. בגרסה החדשה, שמשלבת מסך מגע בגודל 11.6 אינץ' עם מקלדת מלאה, נוקטת דל בגישה שדומה מאוד למה שמציעה לנובו (Lenovo) עם סדרת מחשבי היוגה (Yoga) שלה: מסך שמתקפל אחורה לחלוטין, עד 360 מעלות, ומאפשר להשתמש במכשיר במצב טאבלט מלא.

כדי לתרום לנוחות השימוש ולמנוע תקלות במצב טאבלט, מכיל גוף המכשיר חיישן שמגלה מתי המסך פתוח בזווית שגדולה מ-180 מעלות. במצב זה, משתק ה-XPS 11 לחלוטין את המקלדת, כדי שלא תפריע לשימוש. בנוסף, כדי לשמור על דקיקות המכשיר, מדובר במקלדת שטוחה מאוד ביחס למקלדות של מחשבים ניידים סטנדרטיים.

מסך המגע מציע רזולוציה גבוהה במיוחד של 2,560×1,440 פיקסלים, וזוויות ראייה רחבות שמספקות תמונה חדה ללא איבוד צבעים וגוונים. ה-XPS 11 מבוסס על מעבד Core-i5 מסדרת ההאסוול (Haswell) החדשה של אינטל (Intel) ויהיה מצויד, לפי הפרטים שסיפקה דל, ביציאות USB 3.0 ו-Thunderbolt וכן בקורא כרטיסי SD. המכשיר צפוי לשקול כ-1.1 ק"ג ועוביו יעמוד על כ-14 מ"מ בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים