אפל דיווחה על מחסור במכשירי iPhone 3G S

ב-6% מחנויות החברה בארצות הברית אזל כל מלאי המכשירים שלה, וב-15% נוספים – אחד מתוך ארבעת הדגמים המוצעים ● הדגמים המבוקשים ביותר הם מכשירים לבנים בנפח של 16 ג'יגה-בייט ומכשירים שחורים בנפח של 32 ג'יגה-בייט ● עם זאת, המחסור קטן יותר מזה שהיה במכשירי iPhone 3G בשנה שעברה

ביקוש גבוה ל-iPhone 3G S: מאפל נמסר, כי על פי המעקבים שלה, היה בתחילת השבוע מחסור במכשירים אלה בחנויות החברה בארצות הברית. על פי החברה, ב-6% מהחנויות – 13 מתוך 211 – אזל כל מלאי המכשירים, וב-31 חנויות (15%) היה במלאי רק אחד מבין ארבעת הדגמים.

הדגם הקשה ביותר להשגה הוא מכשירים לבנים בנפח של 16 ג'יגה-בייט. אלה אזלו מהמלאי ב-121 חנויות, המהוות 57% מכלל החנויות של אפל בארצות הברית. מחסור גדול נרשם גם במכשירים שחורים בנפח של 32 ג'יגה-בייט. ב-40% מהחנויות – 84 במספר – לא ניתן היה להשיג אותם. הדגמים הקלים להשגה הם מכשירים שחורים בנפח של 16 ג'יגה-בייט ולבנים בעלי זיכרון של 32 ג'יגה-בייט.

מכשירי iPhone 3G בנפח של שמונה ג'יגה-בייט נמצאים במלאי בכל החנויות. לעומת זאת, ב-2,200 נקודות מכירה של AT&T, נרשם מחסור במכשירי iPhone 3G S אם כי הפרטים שמספקת חברה זו פחות מדויקים. באתר החברה נמסר, כי "בחלק מהחנויות של AT&T לא ניתן להשיג כעת את מכשירי iPhone". עם זאת, לא צוין באילו חנויות מדובר, ולקוחות שמבקשים לברר האם יש את המכשירים היכן שהם מעוניינים לרכוש אותם צריכים להתקשר לחנות.

המחסור שעליו דיווחה אפל בתחילת השבוע קשה פחות מזה שנרשם בקיץ שעבר, אז אזל במהירות כל המלאי של מכשירי iPhone 3G והאספקה חודשה רק מספר שבועות לאחר ההשקה הרשמית של המכשירים.

מכשירי iPhone 3G S מוצעים מאז 19 ביוני, אם כי אפל שבה והפעילה את הכלי למעקב אחר המלאי רק לאחרונה. בקיץ שעבר הציעה החברה לקונים לבדוק את המלאי בשעה תשע בערב כדי לדעת באילו חנויות ניתן יהיה להשיג את המכשירים ביום המחרת. השנה מתבצע המעקב בצורה מדויקת יותר, באתר האינטרנט של אפל. "במרבית ימות השבוע, מעודכן הכלי מדי שעה", נכתב באתר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים