יובל אילוז, ECI: "יש לערוך הצפנות שונות – בהתאם לזהות העובד"

"יש לוודא, במסגרת הטיפול בהיבטים השונים של אבטחת מידע בארגון, שמשלוח הקבצים בתוכו ומחוץ לו נעשה בצורה מאובטחת", אמר אילוז, מנהל חדשנות, תשתיות ואבטחת מידע גלובלי ב-ECI, בכנס Infosec 2013 ● בדבריו תיאר אילוז את הטמעת מוצר Safe-T בחברה

"במסגרת הטיפול בהיבטים השונים של אבטחת מידע בארגון יש לוודא שמשלוח הקבצים בתוכו ומחוץ לו נעשה בצורה מאובטחת. יש לעקוב באופן שוטף אחר הקבצים ולבצע סוגים שונים של הצפנות, בהתאם לזהות ותפקיד העובד", כך אמר יובל אילוז, מנהל חדשנות, תשתיות ואבטחת מידע גלובלי ב-ECI.

אילוז דיבר בכנס Infosec 2013. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך לפני ימים אחדים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. הנחו אותו פלי הנמר, מייסד ויזם אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, והשתתפו בו מאות מקצועני אבטחה.

בדבריו תיאר אילוז את הטמעת מוצר Safe-T ב-ECI ואמר, כי הוא מאפשר לשלוח הודעות מתוך ממשק משתמש ה-Outlook הארגוני.

"המערכת כוללת בתוכה פורטל מתקדם, שמאפשר גישה לעובדים המצויים מחוץ לארגון לקרוא ולשלוח מיילים באופן מוצפן ובכך לקבל גישה מאובטחת לארגון", אמר.

לדבריו, "הפתרון של Safe-T מספק הגנה על כל המידע שנשלח באמצעות הדואר האלקטרוני בארגון ומחוצה לו, תוך עמידה בדרישות רגולציה, דרישות לסודיות ויכולת של העברת קבצים גדולים בפשטות וביעילות. חבילת הפתרונות של Safe-T מאפשרת שמירת קבצים והודעות דואר אלקטרוני והעברתם בצורה מאובטחת ומולבנת. מימשנו בצורה מוצלחת את ההיבט של אבטחת המידע בנושא שיתופיות וגישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים