האקרים פרצו את מערכת ההפעלה החדשה של iPhone

חבורת פורצים המכונה iPhone Dev Team שחררה תוכנה בשם Ultrasn0w, המאפשרת להריץ על מערכת ההפעלה 3.0 גם יישומים שלא נרכשו ב-App Store של אפל ● תוכנת הפריצה אינה מתאימה למכשירי iPhone 3G S, אלא רק למערכות OS 3.0 שהותקנו במכשירים מהדור הקודם

חבורת פורצים המכונה iPhone Dev Team, שחררה תוכנה שמאפשרת להריץ על מערכת ההפעלה OS 3.0 למכשירי iPhone גם יישומים שלא נרכשו בחנות App Store של אפל. התוכנה החדשה, Ultrasn0w, חוסמת את אמצעי הבקרה שהתקינה אפל על מנת למנוע הורדה של יישומים ממקורות עצמאיים. עם זאת, היא אינה מתאימה למכשירי iPhone 3G S, אלא רק למערכות 3.0 שהותקנו במכשירים מהדור הקודם (iPhone 3 G), בהם נמצאה פרצה שמאפשרת להפעיל את התוכנה.

בעבר, כבר שחררה חבורת iPhone Dev Team תוכנה שמאפשרת לבעלים של מכשירי iPhone להפעיל אותם ברשתות GSM של חברות סלולר נוספות, בתנאי שתחום התדרים מתאים לכך. (בארה"ב, למשל, לא ניתן להפעיל מכשירי iPhone 3G ברשת GSM של טי-מובייל משום שהמכשירים אינם תומכים בתחום התדרים שלה).

במקרה של תוכנת Ultrasn0w, יתכן שההצלחה תהיה גדולה יותר, משום שמפתחים רבים לא הצליחו לעבור את תהליך הסינון המחמיר של אפל, והיישומים שפיתחו אינם מוצעים בחנות App Store. בעזרת התוכנה ניתן להוריד למכשירי iPhone את תוכנת הנגן Qik, למשל, ויישומים נוספים שפועלים ברקע.

עם זאת, סביר להניח שמרבית המפתחים ישאפו גם בעתיד להציע את יישומיהם בחנות App Store, כדי להגיע ליותר מארבעים מיליון משתמשי ה-iPhone ונגני ה-iPod Touch.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים