סמסונג השיקה את הגלקסי S4 בישראל

מכשיר הדגל של הענקית הקוריאנית כולל מסך 5 אינץ', תכונות מעניינות כמו EyeScroll לגלילת עמודים ללא מגע ומצלמה של לא פחות מ-13 מגה-פיקסלים ● המכשיר יימכר על ידי סאני תקשורת ב-3,599 שקלים

סמסונג (Samsung) ישראל, בשיתוף היבואן הראשי סאני תקשורת, השיקו היום (ב') באופן רשמי את הגלקסי S4 בישראל (Galaxy S4), מה שאמור להיות מכשיר הדגל של הענקית הקוריאנית. המכשיר הושק בישראל כשבוע לאחר שהגיע לראשונה למדפים במספר מדינות בעולם, כולל ארצות הברית ואנגליה.

המכשיר החדש משלב תכונות מעניינות כמו EyeScroll לגלילת עמודים ללא מגע, מצב Dual Camera לצילום בו זמני במצלמה הקדמית והאחורית יחדיו, פונקציית Dual View לקבלת וביצוע שיחות וידיאו קבוצתיות, ו-Air View לצפייה בתצוגות מקדימות של קבצים בהעברת אצבעות בלבד מעל הקבצים. חלק מהתכונות הן ייבוא מה-Galaxy Note II, הפדפון המוצלח של החברה. תוכנת ה-S-Translator לא תורגמה.

המסך של המכשיר החדש גדול יותר – 5 אינץ'. הוא מציע רזולוציית HD מלאה של 1,920×1,080 פיקסלים. גם המעבד של המכשיר השתדרג, ואף הושקה בישראל גרסה עם מעבד הבית החברה, ה-Exynos Octa, בעל 8 הליבות שפועל במהירות מרבית של 1.6 ג'יגה-הרץ. ה-S4 פועל על בסיס אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2.2, ומצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, מגיע עם 16/32 או 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה בעד עוד 64 ג'יגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס microSD.

שדרוג משמעותי בין הגלקסי 4 לקודמו נמצא בחלק האחורי של הטלפון. כעת הוא מצויד במצלמה ברמה של לא פחות מ-13 מגה-פיקסלים, שמצוידת גם במיקוד אוטומטי, צמצם ומבזק ללא זמן שהות. המצלמה הקדמית היא באיכות של 2 מגה-פיקסלים. עוביו של המכשיר מצומצם למדי, 7.9 מ"מ, וגם משקלו סביר – כ-130 גרם.

קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. צילום: פלי הנמרה-S4 הוא ממשיכו הטבעי של ה-S3, שהפך ללהיט גם בישראל. מבחינות רבות הוא אף מזכיר את המכשיר הקודם, במיוחד במראה חיצוני. בסמסונג מקווים שהסמארטפון החדש ימשיך את המינוף שקיבל אחיו הגדול, ויבסס את מעמדה של החברה כיצרנית הטלפונים החכמים המובילה בעולם.

"הטלפון החכם הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בעבר הטלפון שימש אותנו בעיקר לשיחות ושליחת הודעות טקסט, והאינטרנט היה WAP. אבל זה היה ונגמר. כיום הגלקסי 4 הוא חבר לחיים שמלווה אותנו בחיי היום יום, בעולם של הנאה, אהבה ושל כל הרגעים החשובים בחיים. הוא הופך אותם לפשוטים, קלים וטובים יותר", אמר קובי כליף – מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל.

יצחקי בן ציון, המשנה למנכ"ל סאני החדש שנכנס לתפקידו לפני כשבוע, התייחס לייבוא המקביל שקיים בארץ. "אנחנו מתקרבים ללקוח הסופי ומרחיבים את הרשת שלנו, ובכל נקודה בפריסה הארצית שלנו נספק שירות נאמן ואמין. אנחנו מודעים למצב ולשינויים בשוק, אבל מי שקונה מ-סאני תקשורת מקבל בוודאות טלפון חדש, עם ניסיון ואמינות. אלו הם דברים שיכול להציע יבואן ראשי. מעבר לכך, מי שרוכש דרכנו יזכה לעדכונים שוטפים באוויר של מערכות ההפעלה והיישומים. בשתי מילים: רכישה בטוחה", אמר בן ציון.

המכשיר יימכר על ידי סאני תקשורת והוט מובייל ב-3,599 שקלים. החל ממחר, ה-7 במאי, הוא יימכר במפעילות הסלולריות אורנג', פלאפון וסלקום תמורת 3,699 שקלים. רשת בסט מובייל (Best Mobile) הודיעה כי תמכור את המכשיר ב-3,275 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים