נס יישמה ERP ומיחשבה תהליכי Back Office בתדיראן מוצרי צריכה; ההשקעה: מאות אלפי שקלים

מערכת הסאפ, שיושמה בחברה הבת - תדיקר, כוללת מודולים בנושאי מכירות והפצה, ניהול השירות, ניהול רכש ומלאי, כספים ובקרה ● בפרויקט השני, ביצעה נס מיחשוב מלא של תהליכי ה-Back Office עבור טכנאי שטח המצוידים במסופונים ● דני גולדשטיין, מנכ"ל תדיראן מוצרי צריכה: במסגרת התקנת מערכת הסאפ הותאמו תהליכי העבודה בתדיקר לאלו בתדיראן מוצרי צריכה, תוך שקיפות מלאה של הנתונים והדו"חות בשתי החברות

נס טכנולוגיות סיימה בימים אלה שני פרויקטי תשתית בתדיראן מוצרי צריכה. בפרויקט הראשון יושמה מערכת ERP של סאפ בתדיקר – חברה בת של תדיראן מוצרי צריכה, אשר החליפה מערכת ERP מיושנת. הפרויקט השני בוצע בחטיבת השירות של תדיראן מוצרי צריכה, וכלל מיחשוב מלא של תהליכי Back Office עבור טכנאי שטח המשתמשים במסופונים. הפרויקטים בוצעו על ידי צוותים של מיגזר התעשיה והשירותים בנס ישראל וובמסגרת מיקור חוץ מלא אותו מבצעים צוותי זירת התעשיה והשירותים של נס בתדיראן מוצרי צריכה. היקפם הכספי של שני הפרויקטים לא נמסר לפרסום, אולם מקורות בשוק העריכו, כי מדובר במאות אלפי שקלים.

פרויקט ה-ERP מבוסס הסאפ כלל שורה של מודולים, ובהם מכירות והפצה כולל ניהול מכירות החברה בשוק המקומי ומכירת שירותים; ניהול השירות – כולל מיחשוב תהליך הטיפול בהודעות השירות וניהול הציוד המותקן באתרי הלקוחות; ניהול רכש ומלאי – כולל מיחשוב תהליכי רכש חיצוני ורכש פנימי בין תדיקר לתדיראן מוצרי צריכה וכן מיחשוב ניהול המלאי של החברה; כספים ובקרה – כולל תהליכי הדיווח החשבונאי, תמחור ומדידת רווחיות.

בפרויקט השני ביצעה נס מיחשוב מלא של תהליכי ה-Back Office עבור טכנאי שטח המצוידים במסופונים, עליהם פועלת תוכנת מסופונים מתוצרת אמודט. הטכנאי מקבל בתקשורת אלחוטית ישירות למסופון שברשותו את פרטי הלקוח, סוג הציוד שבו יש לטפל ותיאור התקלה, כתובת הלקוח והיסטוריית הטיפול בציוד. הטכנאי מבצע הזנה בשטח של נתוני הטיפול, והמסופון משדר ישירות למערכת הסאפ של תדיראן מוצרי צריכה את כל הנתונים. כל העדכונים במערכת המידע המרכזית של החברה מתבצעים באופן אוטומטי וכל העבודה מתבצעת ללא ניירת.

לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל תדיראן מוצרי צריכה, במסגרת התקנתה של מערכת הסאפ הותאמו תהליכי העבודה בתדיקר לאלו הקיימים בתדיראן מוצרי צריכה, תוך שקיפות מלאה של הנתונים והדו"חות בשתי החברות. "השלמת הפרויקט משפרת את יכולות הניטור, השליטה והבקרה של תדיראן מוצרי צריכה וכפועל יוצא מכך – גם את השירות שמעניקה תדיראן ללקוחותיה. בנוסף, חל שיפור מהותי בנושא אבטחת מידע המתחייב מהנהלים של Carrier".

אבי קרסו, מנהל מערכות המידע של תדיראן מוצרי צריכה, ציין כי השלמת פרויקט המסופונים מאפשרת לבצע את כל תהליכי העבודה של הטכנאים בשטח והעברת המידע למערכת המרכזית של החברה ללא ניירת תוך יעילות מקסימלית ושיפור משמעותי של משך הזמן הנדרש הן בטיפול בקריאת לקוח והן בדיווח למערכת המידע.

אפי קוטק, נשיא נס ישראל: "הפרויקטים בוצעו בלוח זמנים קצר על פי דרישות הלקוח ותוך עמידה בקריטריונים – הן של תדיראן מוצרי צריכה והן של החברה האם בחו"ל".

תדיקר מתמחה בשיווק, מכירה והתקנה של מערכות מיזוג רחבות היקף עבור מוסדות ציבור, חברות ובניינים גדולים. תדיראן מוצרי צריכה הינה בבעלותה המלאה של החברה הרב-לאומית Carrier, העוסקת בתחום מיזוג האוויר. Carrier היא חלק מקונצרן United Technologies.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים