פאזל יישמה רשת מבוססת Ruckus Wireless במלון הר-ציון בירושלים; ההיקף: רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו במלון 70 נקודות גישה פנימיות וחיצוניות, תוך סלילה מינימלית של כבילה - מאחר ומדובר בבניין לשימור ● הדבר התאפשר בעזרת טכנולוגיית Mesh של Ruckus Wireless, המאפשרת שרשור אלחוטי של נקודות גישה, ללא צורך בחיבור כל נקודה לרשת התקשורת הקווית

פאזל (Puzzle) התקינה רשת אלחוטית במלון הר-ציון בירושלים, המבוססת על פתרונות Ruckus Wireless, שמיוצגת בישראל על ידי גטר טק. במסגרת הפרויקט, שהסתיים לפני כשבועיים, הוטמעו במלון 70 נקודות גישה פנימיות וחיצוניות – כולן מתוצרת Ruckus. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ברבע מיליון שקלים.

מלון הר-ציון כולל 117 חדרים ו-20 סוויטות, לרבות מרכז ספא, מכון כושר ובריכה. הוא התקין את המערכת למתן כיסוי Wi-Fi לאורחי המלון ומשתתפי הכנסים המתארחים בו. עם המערכת החדשה ניתן כעת לגלוש ברשת בכל רחבי המלון, כאשר בלובי המלון מתאפשרת גלישה חופשית.

המלון, השוכן מול חומות העיר העתיקה בירושלים, הציע שירות אלחוטי לאורחים – אך לאחרונה הוחלט לשדרג את המערכת בשל קשיים בגלישה, בעיית כיסוי, מהירות מוגבלת ואי יציבות.

בנוסף לכך, מבנה המלון – שהינו בניין לשימור, לא מאפשר שינויים מבניים. לכן, נתבקשה פאזל לשמר את החזות באמצעות סלילה מינימלית של כבילה. הדבר התאפשר בעזרת טכנולוגיית Mesh של Ruckus Wireless, המאפשרת שרשור אלחוטי של נקודות גישה, ללא צורך בחיבור כל נקודה לרשת התקשורת הקווית.

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק: "הפרויקט מהווה חלק מהמגמה המתפשטת של נותני שירות לקהל לקוחות רחב, לרשת את איזור הפעילות לטובת המשתמשים. מלון הר ציון בירושלים הוא אחד מבתי המלון ששידרגו עצמם לאחרונה, לצד בתי מלון מובילים אחרים בארץ".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לכנס "תחילת עידן הניידות" של גטר טק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים