ראשוני המשתמשים: יישום Home של פייסבוק – מאכזב

כחצי מיליון משתמשים הורידו את פייסבוק Home למכשירי אנדרואיד - נתון מאכזב אם כי סביר, בהתחשב בעובדה שהוא מוצע בחמישה דגמים של טלפונים חכמים בלבד ● רוב המשתמשים שכתוב ביקורות על היישום לא התרשמו ממנו, וחלקם ציינו שהם הסירו אותו זמן קצר לאחר ההתקנה ● לעומת זאת, המצדדים ביישום החדש טוענים שהוא "רעיון מופלא"

מתרחבים. Like. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

Home, היישום המדובר החדש של פייסבוק (Facebook) למשתמשי אנדרואיד (Android), זוכה לביקורות נוקבות מצד המשתמשים הראשונים שהורידו אותו. אלה מפרסמים ברשת תגובות שמביעות את אכזבתם מהיישום.

אחד מהם כתב: "הורדתי את היישום החדש ואחרי 10 דקות הסרתי אותו". בביקורת אחרת נכתב ש-"לא התרשמתי מהיישום בכלל. יכול להיות שחלק מהאנשים ימצאו שהוא נחמד, אבל לא אני".

פייסבוק הכריזה על Home בתחילת החודש ושחררה אותו בחנות Play של גוגל (Google) ב-11 באפריל. היישום מחליף את מסך הבית הרגיל של מכשירי אנדרואיד ומתמקד בשירותים המוצעים בפייסבוק. ניתן להשתמש בו רק בקומץ מכשירים, ובכלל זה Galaxy S3 ו-Note II של סמסונג (Samsung), כמו גם HTC One ,One X ו-+One X. היישום מותקן מראש במכשירי HTC First, שהושקו במקביל אליו בתחילת החודש.

את העובדה שלאחר עשרה ימים נרשמו רק חצי מיליון הורדות של היישום החדש אפשר לייחס למספר המצומצם של המכשירים שעבורם הוא מוצע – חמישה דגמים בלבד מתוך שלל הדגמים של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח המוצעים בשוק עם מערכות אנדרואיד. בארצות הברית לבדה ניתן לבחור כיום מבין יותר מ-100 דגמים, ובמרביתם לא ניתן להתקין את פייסבוק Home.

מהביקורות שפורסמו עולות מספר תלונות: חלק מהמשתמשים טוענים, כי הוא מכלה את הסוללה של המכשיר במהירות ואחרים טוענים, כי הוא מציג מידע רב מדי, מסתיר את כל שאר היישומים והשירותים של גוגל או שתלטן מדי. היו גם מבקרים חיוביים יותר שציינו, כי "זו התחלה טובה", "צעד ראשון מוצלח" או "רעיון מופלא".

נכון לכתיבת שורות אלה פורסמו יותר מ-11,500 ביקורות על פייסבוק Home, כאשר יותר ממחצית המבקרים העניקו לו כוכב אחד בלבד מתוך חמישה. רק 1,900 העניקו לו חמישה כוכבים ו-1,200 חשבו שהוא "ככה ככה" ונתנו לו שלושה כוכבים. הציון הממוצע של היישום עומד על 2.2 כוכבים.

אין נתונים לגבי מספר המשתמשים שהסירו את היישום לאחר ההתקנה, אך נוכח הביקורות הקטלניות, סביר להניח שמספר המשתמשים בו בפועל נמוך בהרבה מזה של אלה שהורידו אותו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים