HP מציגה: להדפיס מהאינטרנט ללא מחשב

החברה הציגה מדפסת הזרקת דיו חדשה עם חיבור לאינטרנט, בעזרתה ניתן להדפיס, למשל, תווי הנחה, כרטיסים לסרטים ומפות היישר מהאינטרנט - ללא צורך במחשב ● המדפסת החדשה כוללת גם פקס, מכונת צילום וסורק מסמכים ● ההשקה מתוכננת לסתיו הקרוב והמחיר בארה"ב יעמוד על 399 דולרים

HP הציגה אתמול (ב') מדפסת הזרקת דיו חדשה עם חיבור לאינטרנט. בעזרת המדפסת ניתן להדפיס, למשל, תווי הנחה, כרטיסים לסרטים ומפות היישר מהאינטרנט – ללא צורך במחשב. המדפסת החדשה מתחברת ישירות לאינטרנט, ברשת קווית או בתקשורת Wi-Fi. הדפסה ישירה ממצלמות או התקנים אחרים יכולה להתבצע בתקשורת Bluetooth.

המדפסת החדשה, HP Photosmart Premium with TouchSmart Web, מצוידת בצג מגע בקוטר של 4.33 אינץ' לגלישה בין אתרי אינטרנט. תוכנה מיוחדת מסייעת להגיע בקלות לאתרי אינטרנט שמשתפים פעולה עם HP, ובכלל זה USA Today, גוגל, פנדנגו, Coupons.com, דרימוורקס, ניקולודיאון ו-Weathernews.

החברה הציגה במקביל את HP Apps Studio – אתר אינטרנט שממנו ניתן יהיה להוריד בעתיד יישומים עבור המדפסת החדשה. HP מציעה למפתחים מצד שלישי פלטפורמת תוכנה שבעזרתה ניתן לפתח יישומים ולהציע אותם באתר Apps Studio – שיטה שמזכירה מאוד את חנות App Store של אפל, בה מוצעים יישומים למכשירי iPhone ונגני iPod Touch.

HP מדגישה את היכולת לגלוש מהמדפסת היישר לאתר גוגל, למשל, כדי להדפיס מפות או יומן שבועי; להדפיס כרטיסי קולנוע היישר מאתר פנדנגו; או להדפיס תווי הנחה למרכול ישירות מאתר Coupons.com. כן ניתן לצפות בתמונות באתר Snapfish של HP עצמה, להדפיס תמונות נבחרות או להעלות תמונות חדשות.

"הגישה הישירה לתכנים הרצויים בלחיצת אצבע, היישומים המותאמים אישית וההגדרה של הרשת האלחוטית בלחיצה בודדת, ממחישים את חוויית ההדפסה המתקדמת שצפויה לכולנו בעתיד", אמר וויומש ג'ושי, סגן נשא בכיר בחטיבה להדמיה והדפסה של חברת HP.

כן כוללת המדפסת החדשה מכשיר פקס, מכונת צילום וסורק מסמכים. ההשקה מתוכננת לסתיו הקרוב והמחיר (בארה"ב) יעמוד על 399 דולרים.

עם המדפסת החדשה מבקשת HP ליהנות מהגידול בהיקף הגישה לתכני אינטרנט, דוגמת תמונות ומפות, על מנת לשמור על קצב הצמיחה בעסקי המדפסות: כיום מרבים לגלוש באינטרנט גם ללא מחשב שולחני – בטלפון או במחשב Netbook, למשל – וכעת נותר לראות אם רבים ישתכנעו שכדאי גם להדפיס את תכני האינטרנט ללא מחשב, למרות העלות הגבוהה של המדפסת, הדיו והנייר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסי

    איפה ניתן לרכוש את המכשיר הזה ? (בארץ...)

אירועים קרובים