VMware השיקה את פלטפורמת הניידות העסקית Horizon Suite

הפלטפורמה, שכוללת עדכונים לפתרונות ה-Horizon View וה-Horizon Mirage ואת המוצר החדש Horizon Workspace, תוכננה במטרה לאפשר למחלקות ה-IT לספק למשתמשים סביבת עבודה וירטואלית מאובטחת, קלה יותר לניהול, המספקת חוויית עבודה אחידה ונוחה מכל התקן נייד ● היא מחברת בין פתרון שולחן העבודה הווירטואלי של VMware, לבין הטכנולוגיות שפיתחה החברה לתמיכה בהתקנים ניידים - לפלטפורמה אחת משולבת

VMware השיקה את Horizon Suite – פלטפורמה לניידות עסקית שנועדה לחבר בין משתמש הקצה, היישומים, הנתונים ושולחן העבודה בכל התקן נייד, מבלי לחשוף אותו לבעיות אבטחה ותוך שליטה מלאה של מחלקות ה-IT בנתונים. Horizon Suite תוכננה במטרה לאפשר למחלקות ה-IT לספק למשתמשים סביבת עבודה וירטואלית מאובטחת, קלה יותר לניהול, המספקת חוויית עבודה אחידה ונוחה מכל התקן נייד.

הפלטפורמה החדשה כוללת עדכונים לפתרונות ה-Horizon View וה-Horizon Mirage ואת המוצר החדש, Horizon Workspace. היא מחברת בין פתרון שולחן העבודה הווירטואלי של VMware, לבין הטכנולוגיות שפיתחה החברה לתמיכה בהתקנים ניידים – לפלטפורמה אחת משולבת. VMware Horizon Suite הופכת נתונים, יישומים ושולחנות עבודה, לשירותי IT מרכזיים שניתנים לניהול למען משתמשי קצה.

סביבת העבודה הווירטואלית החדשה, VMware Horizon Workspace, נועדה לפשט את חוויית משתמש הקצה ולהפחית את עלויות ה-IT. בעזרתHorizon Workspace  יכולים מנהלי ה-IT להקצות נתונים, יישומים, או שימושי שולחן עבודה אחרים למשתמש קצה בודד או לקבוצת משתמשי קצה, במקום לעשות זאת דרך ההתקנים הניידים. במקביל, יכולים משתמשי הקצה לקבל הרשאות אישיות לשירותים ויישומים ארגוניים, להפחתת העומס על מחלקות ה-IT.

כלי ה-VMware Horizon View 5.2 מספק שירותי שולחן עבודה כחלק מסביבת העבודה הווירטואלית, למתן שליטה מלאה אך גמישה בחוויית המשתמש, בניהול ובשירות. הגישה החדשה של VMware לשולחן העבודה המרוחק של Horizon View, בעזרת דפדפן תומך יכולות HTML 5, מאפשרת למשתמש גישה מהירה ונוחה יותר לשולחן העבודה וליישומים שלו מכל מכשיר, ללא צורך בהתקנות מיוחדות. התמיכה במאיץ גרפי תלת-ממדי מאפשרת גם ליישומים בעלי הצרכים הגרפיים הכבדים ביותר לרוץ על שולחן העבודה הווירטואלי ובכך פותחת אפשרויות לשווקים נוספים להשתמש בשולחן העבודה עולם הווירטואלי. בנוסף, Horizon View 5.2 מאפשר להפוך את סביבת העבודה עם חלונות מובייל (Windows Mobile) לידידותית יותר לשימוש בטאבלטים.

VMware Horizon Mirage 4.0 הוא פתרון ניהול בשכבות, המפריד את המחשב האישי לשכבות לוגיות המנוהלות על ידי מחלקות ה-IT או על ידי משתמש הקצה. הפתרון נותן למחלקות ה-IT את היכולת לעדכן שכבה ספציפית מבלי להפריע לשכבות האחרות, ותוך הבטחה שהיישומים והנתונים של המשתמש יהיו תמיד מעודכנים. בנוסף, בשילוב עם יישומי VMware ThinApp, מתאפשר מעבר חלק למערכות הפעלה, עם יכולות אחזור במקרה של שגיאה או אסון. הפתרון תומך גם בסביבת חלונות (Windows) וירטואלית וגם בסביבת מק (Mac).

בועז חלמיש, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מיחשוב משתמשי הקצה ב-VMware העולמית: "הלקוחות שלנו מחפשים פתרון ארגוני מקיף לאור המגוון העצום של מכשירים ניידים ושירותי ענן, ששינו את ציפיות המשתמשים ובו בזמן יצרו בעיות של שליטה באבטחת המידע. הווירטואליזציה של VMware עזרה למאות אלפי לקוחותינו מסביב לעולם להפוך את השליטה במידע לאפשרית, ואנו מאמינים שהשפעה דומה תתרחש גם בעולם משתמשי הקצה. פלטפורמת VMware Horizon Suite תעזור ללקוחותינו להאיץ את המסע שלהם מעידן המחשב האישי לעידן ריבוי ההתקנים הניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים