בריאן גאמאג', VMware: "במקום לנהל את המכשירים – אנו מנהלים את הפעילות. זה הבדל גדול"

"המנמ"רים צריכים לטפל באלו שלא מסוגלים לרוץ עם הטכנולוגיה, וגם עם אנשים שבאים עם מכשירים חדשים שלהם ומנסים להפעיל אפליקציות חדשות. הפתרון מצד הארגון יהיה זהה, בלי קשר לציוד הקצה", כך אמר גאמאג' – מנהל שיווק טכנולוגי למשתמשי הקצה VMware, בשיחה עם אנשים ומחשבים מתערוכת CeBIT 2013 ● לדבריו, "אני לא צריך לנהל אותך בכל כניסה למערכת, אלא להגדיר מראש את דרגות החופש שאני נותן לך כמשתמש. זה מוריד גם ממני וגם ממך הרבה כאבי ראש"

"כיום, השילוב של עובדים ניידים עם מכשירי קצה מגוונים וטכנולוגיית הענן, מספק לעובדים הניידים את אותה חווית משתמש וביצועים שהם היו רגילים להם במחשב המשרדי שלהם", כך אמר בריאן גאמאג', מנהל שיווק טכנולוגי למשתמשי הקצה VMware, בשיחה עם אנשים ומחשבים במסגרת תערוכת CeBIT 2013, שננעלה בסוף השבוע שעבר בהנובר, גרמניה. בימים אלה הכריזה VMware על VMware Horizon Suite, סביבת עבודה המאפשרת גישה מאובטחת למידע הארגוני מכל התקן נייד. המערכת הופצה לציבור הרחב במקביל לתערוכה.

סביבת העבודה כוללת את VMware Horizon ,VMware Horizon View ו-VMware Horizon Mirage. לדבריו, "Horizon Suite היא פלטפורמה לניידות של עובדים ומשמשת כמנגנון של חיבור משתמשים עם שירותי IT, בדרך שהיא בלתי תלויה במכשיר ומאפשרת שיתוף קבצים וסינכרוניזציה של יישומים ניידים, יישומי תוכנה כשירות וכמובן גישה לכל האפליקציות הקיימות במחשבים האישיים של המשתמשים".

"הגורם הקריטי הוא תכנון של מדיניות ההנהלה כדי שניתן יהיה להטמיע אותה בנקודות הקצה", ציין גאמאג'. "במקום לנהל את המכשירים – אנו מנהלים את הפעילויות. זה הבדל גדול". מבין מרכיבי ההכרזה, ציין גאמאג' את Horizon View – מיתוג מחדש של תוכנת הווירטואליזציה הוותיקה של VMware: "כעת, היא מאפשרת לנו להפוך את הדסקטופ לשירות שניתן יהיה לגשת אליו מרחוק מכל מכשיר".

גאמאג' המשיך והתייחס למרכיבים האחרים בהכרזה. "מרכיב נוסף הוא Horizon Mirage, טכנולוגיה שמאפשרת לנו לעבוד עם מחשבים פיזיים. הלקוחות שלנו עדיין מחזיקים ב-PC. הם ישתמשו ב-Image של ה-PC כדי להפיץ אותו גם למכשירים אחרים – בניהול מרכזי וביצוע מקומי. שני מרכיבים אלה משפרים את המצב הנוכחי. אבל יש גם מרכיב שלישי, חדש לחלוטין, והוא Horizon Workspace – קטלוג שירותים החושף אפליקציות בודדות וסינכרוניזציה ושיתוף למשתמשים".

לדבריו, "יש לנו שלושה מרכיבים שעונים על דרישות משתמשים במחשב וירטואלי, אנשים המשתמשים במחשב PC פיזי, וגם של אלו המשתמשים בכל מכשיר נייד שאיננו PC. המנמ"רים צריכים לטפל מצד אחד בכאלו שאינם מסוגלים לרוץ עם הטכנולוגיה ומסתפקים במה שהם מכירים, וגם עם אנשים שבאים עם מכשירים חדשים שלהם ומנסים להפעיל אפליקציות חדשות. הפתרון מצד הארגון יהיה זהה, בלי קשר לציוד הקצה".

האם ניתן לממש BYOD באמצעות המערכת?
"אני מנמ"ר של ארגון – הדרך היחידה להתמודד עם ההתפוצצות של המכשירים הניידים ושיטת ה-BYOD היא פשוט באמצעות זה שלא ננהל את המכשיר. היכולת שלנו לשלוט בגישה למכשיר מאפשרת זאת בלי להתפשר על שליטה. בגלל שאני מנהל את הדרך שבה אתה משתמש ביישומים, אני קובע מדיניות שקובעת לאילו יישומים אתה יכול להיכנס ודרך איזה סוג של מכשיר. אותה מדיניות יכולה לשמש אותי להחליט אילו קבצים תוכל לראות ואילו לא, ובסיום עבודתך גם למחוק אותם. אני לא צריך לנהל אותך בכל כניסה למערכת, אלא להגדיר מראש את דרגות החופש שאני נותן לך כמשתמש. זה מוריד גם ממני וגם ממך הרבה כאבי ראש".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים