סמיר פטאל, סאפ: "הפלטפורמה לתחום המדיה החברתית הפנים-ארגונית, SAP Jam, עברה אף היא ל-HANA"

"ארגון עסקי צריך להגיב היום במהירות. לכן רצוי מאוד לעשות אוטומציה של תהליך המכירה, בין היתר באמצעות שילוב המדיה החברתית בתהליך קבלת ההחלטות - למשל ב-Call Center", כך אמר פטאל - סגן נשיא בסאפ, בראיון לאנשים ומחשבים מתערוכת CeBIT 2013 ● אבי נווה, מנהל תחום ניידות ו-CRM בסאפ ישראל: "בניגוד לרשתות חברתיות, הפלטפורמה הזו ייעודית עבור הארגון וצרכיו העסקיים"

"פלטפורמת המוצרים של סאפ (SAP) לתחום המדיה החברתית הפנים-ארגונית, SAP Jam, עברה אף היא ל-HANA", כך אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים סמיר פטאל – מנהל כללי וסגן נשיא גלובלי לרשתות חברתיות פנים ארגוניות בסאפ, במסגרת תערוכת CeBIT 2013 שננעלה בסוף השבוע בהנובר, גרמניה.

לדבריו, "ארגון עסקי צריך להגיב היום במהירות. לכן רצוי מאוד לעשות אוטומציה של תהליך המכירה, בין היתר באמצעות שילוב המדיה החברתית בתהליך קבלת ההחלטות – למשל ב-Call Center או במערכות ארגוניות אחרות. זו הסיבה שסאפ העבירה לאחרונה את תוכנת SAP Jam לסביבת בסיס הנתונים בתוך הזיכרון של החברה, HANA".

"הרעיון הוא לשלב פלטפורמה של רשתות חברתיות בתוך כל היישומים האחרים", הסביר פטאל, "כדוגמת ה-CRM ויישומי הענן – ובכך לאפשר לארגון להגיב במהירות". הוא המשיך ואמר, כי "SAP Jam מכיל מרכיבים לכל תחומי השיתוף והחיבור של מדיה חברתית אל תהליכים עסקיים וארגוניים. הפתרון מאפשר ניהול תכנים, קבוצות ספציפיות, מינוי על אובייקטים שונים (Subscriber), פורומים לעריכת דיונים, וכו'. עוד הוא מאפשר לכל גורם רלוונטי לקבל בכל עת מידע זמין ומקיף אודות התחום בו הוא פועל, כמו גם לאתר גורמים נוספים רלוונטיים – ואף לשתפם במידע המצוי בידו".

פטאל פירט ונתן דוגמאות אודות הרעיון של סאפ. "כך, למשל, לקחנו את תוכנת ה-CRM שכבר פועלת על HANA, ופיתחנו יישומים לשימושים שונים כדוגמת אוטומציה של כוח מכירות, מענה מהיר ב-Call Center ואפילו ניהול קמפיינים ומכירות. כל היישומים הללו מקבלים תגבור באמצעות יכולת השיתופיות, כך שהמשתמשים יכולים לאתר אנשים נוספים בחברה שיכולים לעזור בדיוק בנקודה קריטית. לדוגמה, ביישומי ה-Call Center אנחנו משלבים את SAP Jam, ומאפשרים למוקדן להתייעץ עם אנשים בתוך הארגון כאשר הוא נשאל שאלות שלא נמצאות בבסיס הידע".

תכונה נוספת של הפלטפורמה, אמר פטאל, מאפשרת לאיש מכירות להיות "מנוי" של הלקוח שלו, ולדעת על כל התפתחות חשובה אצל אותו לקוח. לדבריו, "תכונה זו מושגת באמצעות יכולות של Text Analysis, לניתוח מקורות טקסטואליים שמתקבלים מערוצי המדיה החברתית המוכרים".

אבי נווה, מנהל תחום ניידות ו-CRM בסאפ ישראל, הוסיף ואמר כי "בניגוד לרשתות חברתיות "רגילות, דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), אשר מטרתן אינה עסקית אלא חברתית בלבד, וייעודן אינו להביא ערך לארגון – הרי ש-SAP Jam הוא כלי ייעודי עבור הארגון וצרכיו העסקיים. כך, הוא מאפשר את החיבור עם עולמות המדיה החברתית והשיתוף, בד בבד עם הבאת התועלות העסקיות ומתן הכלים המאפשרים מיקוד בצרכים אלו".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים