דייב הופרט, סאן: "יחד עם אורקל, נספק ללקוחות תשתית אינטגרטיבית – מתחנת הקצה ועד לדטה סנטר"

הופרט, מנהל מכירות הג'אווה בסאן העולמית, הסביר למשתתפי יום הטכנולוגיות של ג'אווה את הרציונל שברכישת החברה על ידי אורקל ● ערן ואנונו, מנהל מרכז המו"פ של סאן בישראל: "ג'אווה נמצאת בכל מסכי החיים שלנו - בדסקטופים, בפתרונות למובייל, בטלוויזיה הדיגיטלית, במערכות משובצות ובכרטיסים חכמים"

"הרכישה של אורקל את סאן תביא ליצירת ענקית טכנולוגית, אשר תשלב את תחום התוכנה של אורקל עם התשתיות ופלטפורמות הפיתוח של סאן", אמר היום (ב') דייב הופרט, מנהל מכירות הג'אווה בסאן העולמית. הופרט דיבר במסגרת המליאה המרכזית בכנס הטכנולוגיות של ג'אווה, שערכה היום (ב') סאן ישראל במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. לאירוע, הנערך זו השנה השלישית ברציפות ואשר הופק על ידי אנשים מחשבים, הגיעו יותר מ-700 מפתחים ומקצוענים בתחום. את הכנס הנחה אלי מזוז, מנהל השיווק בסאן ישראל.

לדברי הופרט, "לארי אליסון, מנכ"ל ומייסד אורקל, התחייב יותר מפעם אחת לשמר ולהעצים את החומרה של סאן. המטרה היא לייצר אינטגרציה של טכנולוגיה, מהתוכנה הכי קרובה למשתמש בשולחן העבודה – ועד לרשתות של מרכזי המיחשוב. זאת, על מנת לייצר את הפתרון האמין, המאובטח והיעיל ביותר, תוך שימור השקעת הלקוחות". הופרט הוסיף, כי "כך יקבלו הלקוחות בחודשים הקרובים פתרונות שישלבו את אורקל וסאן. אורקל מתכוונת להעצים את גידול ג'אווה כפלטפורמה פתוחה, ולהעצים את סולאריס כמערכת הפעלה סטנדרטית". לדבריו, "אליסון הבטיח, כי אורקל תמשיך ותשקיע בשרתים ובמוצרי האחסון של סאן".

הופרט הציג בפני המשתתפים את ה-Java Store, שהושקה בתחילת החודש בכנס העולמי של החברה. לדבריו, "זהו ערוץ הפצה רב עוצמה למפתחים, המאפשר להתחבר ישירות ליותר מ-800 מיליון משתמשי טכנולוגיית ג'אווה למיחשוב שולחני ברחבי העולם". הוא סיפר, כי זו זירת מסחר המאפשרת איתור ורכישה של יישומי ג'אווה ו-JavaFX. " ניתן להגיע באמצעותה אל לקוחות, והיא מקדמת הזדמנויות להכנסות חדשות פוטנציאליות דרך מכירת תכנים חדשניים", אמר הופרט. "בין אם מדובר בחברת ענק גלובלית או בסטארט-אפ תוכנה קטן, הצורך העיקרי של כולם הוא היכולת להגיע ללקוחות. פלטפורמת ג'אווה מגיעה ליותר לקוחות מאשר כל פלטפורמת תוכנה אחרת בתעשייה. אנו בונים הזדמנויות עסקיות חדשות, וה-Java Store תהפוך ליעד עבור מרבית תוכנות ותכני הג'אווה המעניינים, השימושיים והמבדרים ביותר".

דן טולדנו, מנכ"ל סאן ישראל, אמר, כי סאן היא חברה טכנולוגית חדשנית, שרשמה עד היום 14,000 פטנטים בינלאומיים, כמות השווה לזו של יבמ, הגדולה מסאן פי עשר. לדבריו, סאן משקיעה בכל שנה 2 מיליארד דולרים במחקר ופיתוח. "החברה ממשיכה לחדש ולהרחיב את היכולות של ג'אווה, ולהשפיע בכיוונים של פתיחת התוכנה למפתחים. סאן עושה מאמץ מאד נרחב על מנת לסייע לקהילת המפתחים, ומתמקדת בפתרון בעיותיהם", אמר טולדנו. "אנו מפתחים טכנולוגיות חדשות, שנותנות הזדמנויות חדשות – בעזרת הקוד הפתוח; אנו תורמים לקהילת הקוד הפתוח הכי הרבה שורות קוד בתחום – החברה פותחת את המערכות שלה על מנת לעזור לקהילה לפתח בצורה פתוחה. יש הרבה סטראט-אפים הפועלים בסביבת הקוד הפתוח, והטכנולוגיות של סאן עוזרות להם".

ערן ואנונו, מנהל מרכז המו"פ של סאן בישראל, תיאר בפני המשתתפים את פעילות המרכז בתחום פיתוח טכנולוגיות לשוק הסלולר, לטלוויזיה הדיגיטלית ולווירטואליזציה. הוא ציין, כי מרכז הפיתוח בישראל אחראי גם על 120 מהנדסים שעובדים בכל העולם ומפתחים טכנולוגיות מרכזיות עבור סאן העולמית, והוסיף, כי המרכז משלב בין יכולות טכנולוגיות להטמעת הפתרונות אצל הלקוחות – מפעילים סלולריים וספקי תוכן.

"ג'אווה נמצאת בכל מסכי החיים שלנו – בדסקטופים, בפתרונות למובייל, בטלוויזיה הדיגיטלית, במערכות משובצות (embedded) ובכרטיסים חכמים", אמר ואנונו. הוא הזכיר, כי בכנס ג'אווה העולמי נערכו כמה הכרזות משמעותיות, ביניהן על חלקו של מרכז הפיתוח של סאן בישראל ביצירת טכנולוגיות ג'אווה לבלקברי, לאי-ביי, לטלוויזיה המשלבת חוויית אינטרנט של סוני, וכן לטלוויזיה החדשה של LGE שתושק בדצמבר, ובה ניתן יהיה לקבל מגוון יישומים, תוך כדי צפייה בשידור".

לאחר מכן, התפצל הכנס לכמה מסלולים מקצועיים, לרבות ג'אווה לארגונים, לתחנות קצה, למובייל, וכן מסלול של מעבדות התנסות – Cool Stuff, ומסלול ל-MySQL, בסיס הנתונים החופשי אותו רכשה סאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים