שי אוזון, One1: "צמחנו בעולם ה-ERP בעשרות אחוזים ב-2012, וכך יהיה גם השנה"

"מערכות ה-ERP הבינלאומיות אינן מותאמות בצורה מיטבית לחברות הפועלות בעיקר בשוק המקומי", הסביר אוזון בכנס שערכה החברה, ובו השיקה את הגרסה החדשה של מערכת ה-ERP שלה ● "הייחודיות שלנו היא הפנייה ללקוחות הבינוניים ולאלה שמשיקים לארגונים הגדולים", אמר ● רונן בנבניסטי - מנכ"ל חטיבת One1ERP, וגילי שלזינגר - סמנכ"לית השיווק של החברה, הציגו את הגרסה החדשה וסיפרו על החידושים בה

"היקף הפעילות שלנו בעולם ה-ERP צמח בעשרות אחוזים ב-2012, ואני מאמין כי גם השנה תימשך הצמיחה", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל One1, בכנס לקוחות שערכה החברה הבוקר (ד') במרכז הכנסים אבניו. בכנס הושקה הגרסה החדשה של One1View, מערכת ה-ERP של החברה, והוא נערך בהנחייתה של גילי שלזינגר – סמנכ"לית השיווק של One1.

"מזה שני עשורים אנו פונים ללקוחות הבינוניים ולאלה שמשיקים לארגונים הגדולים", אמר אוזון. "זו הייחודיות שלנו. מערכות ה-ERP הבינלאומיות אינן מותאמות בצורה מיטבית לחברות הפועלות בעיקר בשוק המקומי".

הגרסה החדשה של מערכת ה-ERP, אמר, "עונה טוב יותר לצורכי השוק הישראלי. יש בה עושר פונקציונאלי עם התאמה לרגולציה המקומית". לדבריו, "אנו חזקים בתעשייה המקומית. יש לנו לקוחות ממגוון מגזרי שוק, כמו רשת מלונות ישרוטל, אגד, נגב קרמיקה, מודי קרמיקה, עשרות קיבוצים, מדגרות, מאפיות ועוד. יש לנו 600 לקוחות ועוד היד נטויה".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One1ERP ב-One1. צילום: ניר שמול, יח"צבפיתוח הגרסה החדשה של המערכת, סיפר אוזון, "שמנו לנו כמטרה להתמקד בחוויית המשתמש, לשלב חדשנות עם ניסיון בן עשרות שנים שצברנו בפיתוח המערכת. כל זאת, תוך התבססות על מתודולוגיה סדורה".

אוזון סיים באומרו, כי "הקדמה והטכנולוגיות שאנו חווים בעידן הנוכחי, מספקות לנו בטחון ושקט נפשי. אנו מספקים מוצר כחול-לבן לתעשייה הישראלית, אשר נותן מענה לשני הצרכים האלו".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One1ERP, הסביר כי המערכת כוללת פורטל מובנה, המכיל מידע מעולם ה-ERP האישי של המשתמש. הוא ציין, כי המערכת תומכת בשפות אנגלית, ספרדית וצרפתית, לצד חיבור לאופיס (Office). לדבריו, המערכת עובדת עם מכשירים ניידים מבוססי גוגל (Google) ואפל (Apple). הוא סיים בציינו, כי "כבר הטמענו את הגרסה החדשה אצלנו בחברה, בקיבוצים גניגר וניר אליהו ובבית האריזה הגדול בישראל בחבל מעון".

שלזינגר הציגה את המערכת החדשה ואמרה, כי פיתוחה התבסס על שלושה עקרונות: התאמה אישית, נראות של הכלים וחדשנות. המערכת, אמרה, מורכבת משלוש מערכות משנה: לוגיסטית, פיננסית ותשתית ניהולית. היא סיימה בציינה, כי למערכת יש מגוון גרסאות למגזרי תעשייה שונים וכי בכוונת החברה להמשיך ולנפק גרסאות בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים