פלאפון השיקה שירות צריכת מוזיקה ללא הגבלה

השירות, MUSIX, יינתן לפי תשלום חודשי, ולא לפי שיר ● הפורטל של השירות יכלול מאגר של כרבע מיליון שירים ואלבומים, שמוגנים בזכויות יוצרים ● הממשק מאפשר לבנות ולנהל רשימות השמעה ולסנכרן אוטומטית את התכנים בין האתר למכשיר

פלאפון השיקה הבוקר (ג') את MUSIX – שירות חדש שיאפשר צריכה חופשית של מוזיקה תמורת תשלום חודשי, ולא לפי שיר. התשלום יהיה גם עבור עלות העברת הדטה. פלאפון לא תחייב את הלקוחות שירכשו אותו לקנות גם חבילת גלישה.

הפורטל של MUSIX יכלול מאגר של כרבע מיליון שירים ואלבומים, שאפשר יהיה לצרוך אותם באופן חוקי וללא הגבלה הן במכשיר הסלולרי והן במחשב. לפי החברה, התוכן יתעדכן און-ליין על ידי עשרות עורכי תוכן מתעשיית המוזיקה. הממשק מאפשר לבנות ולנהל רשימות השמעה ולסנכרן אוטומטית את התכנים בין האתר למכשיר. לקוח שנרשם לשירות בוחר את רשימת ההשמעה שלו, שתכניה מורדים למכשיר הסלולרי במהירות ותוך כדי השמעה.

המערכת שבנתה פלאפון מוגנת זכויות יוצרים, וההאזנה לשירים תתאפשר רק ללקוח החתום על השירות. מנגנון אימות יבדוק לפני כל השמעה אם המנוי מחובר ל-MUSIX, וברגע שהלקוח יפסיק את השירות – הוא לא יוכל להאזין לשירים שהוריד למכשיר או למחשב. גם אם השירים הורדו לכרטיס זיכרון – העברתו של הכרטיס למכשיר אחר לא תאפשר האזנה לתכנים שעליו מבלי שבעל המכשיר יהיה מנוי לשירות.

נגן ה-MUSIX ניתן להורדה מקטלוג ההורדות של פלאפון במכשירי הרשת החדשה, ובעתיד הקרוב יוטמע במרבית מכשירי הרשת החדשה. לרגל ההשקה, כל לקוחות פלאפון יקבלו את השירות חינם למשך חודשיים, ולאחר מכן תהיה עלותו 19.90 שקלים לחודש.

התכנים בפורטל הם של חברות מוזיקה רבות, ישראליות וזרות כאחד, בהן הד ארצי, הליקון, NMC United, הפיל, פונוקול, התו השמיני ויוניסל הישראליות, ו-EMI, וורנר ו-וירג'ין הזרות.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר: "פיתחנו מודל עסקי ייחודי המבוסס על הבנת צרכני המוזיקה הישראליים. המודל מבוסס על שלוש אבני יסוד: מודל עסקי חדשני ופשוט המאפשר ללקוח לצרוך מוזיקה חוקית ללא הגבלה ובמחיר משתלם, כמות ומגוון של שירים שלא נראו כמותם בסלולר ובאינטרנט בישראל ופתרון טכנולוגי מהפכני, המאפשר לגלות ולנהל מוסיקה בצורה הפשוטה ביותר, תוך סנכרון דו-כיווני אוטומטי בין האינטרנט לסלולר".

גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון, אמר, כי "הקונספט של MUSIX נולד לאחר תקופה משמעותית של לימוד מגמות עולמיות במוזיקה ומתוך היכרות עם צורכי לקוחותינו". לדבריו, "השירות יאפשר דפוסי צריכת מוזיקה חדשים בישראל. הוא מקרב בין האינטרנט והסלולר ומאפשר ללקוחות ליהנות מרפרטואר מוזיקלי שלא היה כמותו בישראל, מממשק משתמש ידידותי וממודל עסקי פשוט של 'צרוך כפי יכולתך'".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    יש דרך הרבה יותר טובה לעשות זאת. אתה מעלה את השירים מהמחשב שלך לאתר אינטרנט ואז אתה יכול לשמוע אותם דרך הפלאפון http://mecanto.com זה עובד נהדר, שווה לנסות - חינם, וללא הגבלה של מקום!!!

אירועים קרובים