Software AG: מיחשוב ענן, Big Data וניהול תהליכים עסקיים מניעים את הארגון הדיגיטלי

על פי סקר שערכה החברה, האימוץ הסימולטני של טכנולוגיות אלה צפוי לשנות מהותית את הדרך בה ארגונים יעשו עסקים, מכיוון שהם יוכלו לשפר את יכולתם לתת מענה מהיר לשינויים בהתנהגות הלקוחות והשוק ● ערן אלרואי, מנכ"ל Software AG ישראל: "הצורך בקבלת החלטות עסקיות מהירות ועדכניות יותר מניע את אימוצן של טכנולוגיות אלה"

07/03/2013 16:00
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: קובי קנטור

שוק הטכנולוגיה העולמי עומד בפני נקודת מפנה מהותית בשנתיים הקרובות, במסגרתה צפוי אימוץ מאסיבי של טכנולוגיות מיחשוב ענן, מובייל, Big Data, שיתוף מידע וניהול תהליכים עסקיים – כך עולה מסקר שהציגה Software AG ב-CeBIT 2013 – תערוכת ה-ICT הגדולה בעולם, שנערכת השבוע בהנובר, גרמניה. על פי הסקר, שנערך בקרב לקוחות החברה בכנס ProcessWorld 2012 בפלורידה, האימוץ הסימולטני של טכנולוגיות אלה צפוי לשנות מהותית את הדרך בה ארגונים יעשו עסקים, מכיוון שהם יוכלו לשפר את יכולתם לתת מענה מהיר לשינויים בהתנהגות הלקוחות והשוק.

על פי המשתתפים בכנס ProcessWorld 2012 שנערך באוקטובר האחרון, שיעור אימוץ טכנולוגיות Big Data, מיחשוב ענן, מובייל ושיתוף מידע, יעלה על 20% ב-24 החודשים הקרובים. בנוסף, שיעור האימוץ של טכנולוגיות לניהול תהליכים עסקיים, צפוי להיות גבוה ביותר – עם 40% מהנשאלים שענו שהם מתכננים פרויקטים בתחום זה. על פי 33% מהנשאלים, ניהול Big Data יונע על ידי הצורך בתובנות עסקיות בזמן אמת ובקבלת החלטות עסקיות במהירות. 44% מהנשאלים סברו שאימוץ טכנולוגיות ענן יונע על ידי הטמעת יישומים היברידיים (שילוב של התקנה מקומית וענן). למעלה מ-30% מהנשאלים ענו, שטכנולוגיות ענן ומובייל יניעו עסקים חדשים.

"הצורך בקבלת החלטות עסקיות מהירות ועדכניות יותר מניע את אימוצן של טכנולוגיות אלה", אמר ערן אלרואי, מנכ"ל Software AG ישראל. "אולם, על מנת לקבל החלטות עסקיות מושכלות במהירות האפשרית ובהסתמך על מידע בזמן אמת וגמישות מואצת, יש ליישם פתרונות לניהול תהליכים עסקיים המאפשרים להטמיע שינויים מהירים בתהליכים בארגון. השוק לא יחכה, ולכן באמצעות שילוב של ניהול התהליכים העסקיים עם מיחשוב ענן, מובייל, Big Data ושיתוף מידע, אנו מספקים לארגונים פלטפורמה חזקה למתן מענה מהיר לתנאי השוק המשתנים".

הפתרונות של Software AG, המתאימים לדרישותיהם לשל לקוחותיה. צילום: פלי הנמר

לדברי אלרואי, "Software AG רואה בהצלחת ניהול Big Data כאחד מהכוחות אשר עשויים לשנות את המשחק עבור כל אחד מלקוחותיה, ולכן בשנה שעברה רכשה את טרהקוטה (Terracotta), אשר טכנולוגיית ה-Big Data שלה הינה מהנפוצות ביותר ומאפשרת את גמישות האפליקציות, הזמינות והביצועים הגבוהים המובטחים. אנו מזהים שעיבוד נתונים בזיכרון (In-Memory) הוא העתיד".

"ערכה של השרשרת נמדד על פי מהירותו של הקישור האיטי ביותר שלה, והטכנולוגיה של טרהקוטה משחררת את לקוחותינו מצווארי הבקבוק של האחסון ושל עיבוד הנתונים באמצעות עיבוד כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת ונתונים מאורכבים. כל אלו מאפשרים ללקוחותינו לקבל החלטות עסקיות בצורה מהירה ומושכלת", סיכם אלרואי.

Big Data ומובייל מניעים את הענן ואת התהליכים העסקיים בארגוני האנטרפרייז. צילום: פלי הנמר

קארל היינץ שטרייביך, יו"ר ומנכ"ל Software AG, מציג את ממצאי הסקר שנערך בקרב המנמ"רים אצל לקוחותיה. צילום: פלי הנמר

היישר מסקר הלקוחות לביתן הענק בתערוכת CeBIT 2013. יישומים מהיר של הממצאים ואימוצם לתוך סל הפתרונות. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים