גיל דון, EMC ישראל: "מצוקתם של המנמ"רים גדולה מבעבר"

"ארגונים נדרשים להתמודד עם סביבות IT הטרוגניות ועם גידול בלתי פוסק במידע", אמר דון, מנהל חטיבת הגיבויים בחברה ● לדבריו, "ארגונים מבינים שהגידול יימשך ושהמידע ימשיך להיות קריטי לארגונים ומנגד, הם לא רוצים שהפתרונות יגזלו יותר מדי משאבים כספיים"

"מצוקתם של המנמ"רים ומנהלי התשתיות גדולה מבעבר. בעוד שתקציבי ה-IT שלהם נותרו כשהיו, או פחתו, עליהם להתמודד עם גיבויים של סביבות שונות: תחנות קצה, רכיבים ניידים, טלפונים חכמים, סביבות וירטואליות, בסיסי נתונים, Big Data, מערכות BI, מערכות Legacy ועוד", כך אמר גיל דון, מנהל חטיבת הגיבויים (BRS) ב-EMC ישראל.

דון התראיין לאנשים ומחשבים בכנס לקוחות שערך היום (ב') הסניף הישראלי של ענקית תשתיות ניהול המידע באולמי סטוקו בהדר יוסף, תל אביב. לדבריו, "בשל ריבוי המערכות, ארגונים מחפשים פתרון שיוכל לגבות ולשחזר את המידע ממגוון מערכות וסביבות. בעיה נוספת היא הצורך בטיפול יעיל וחסכוני בכמויות הולכות וגדלות של מידע. ארגונים מבינים שהגידול יימשך ושהמידע ימשיך להיות קריטי לארגונים ומנגד, הם לא רוצים שהפתרונות יגזלו יותר מדי משאבים כספיים". הוא אמר, כי "EMC עונה לבעיות הללו בכך שהיא נותנת פתרון מקצה לקצה, עם מערכת ניהול אחודה לסביבות הגיבוי".

לדבריו, "רכישת דטה דומיין (Data Domain) הביאה לכך ש-EMC מובילה כיום את תחום הגיבוי, משום שהרכישה נתנה לה יכולת לספק מערכת אחודה, שמבצעת גיבוי ומניעת שכפול על גבי אותה תשתית. המערכת מביאה לצמצום חלונות זמן הגיבוי, להפחתת עומס תעבורת הרשת ולשחזור סביבות וירטואליות בתוך שניות".

"בתחום מערכות גיבוי לדיסק (PBBA) מצבנו בישראל טוב מאשר בעולם", הוסיף דון. "בעוד שנתח השוק של EMC בתחום זה בעולם עומד על 66%, בארץ, על פי IDC ישראל, הוא נע סביב ה-90%". זאת ועוד, לדבריו, "ב-2012 הגדלנו את היקף הפעילות שלנו בארץ, זכינו בפרויקטים גדולים בתחום במגזרי הפיננסים, הביטוח, ההיי-טק והביטחון, והצפי שלנו הוא שהגידול יימשך השנה".

"המנמ"רים מתמודדים בכמה חזיתות במקביל"
מייק זולה
, מנהל טכנולוגיות בכיר בחטיבת BRS של EMC העולמית, אמר כי "המנמ"רים מתמודדים בכמה חזיתות במקביל: מערכות ה-IT הופכות להיות מורכבות יותר ויותר, תקציבי ה-IT קטנים ומנגד, המשימות המוטלות עליהם גדלות והם נדרשים להיות בחזית הטכנולוגיה ללא הפסקה".

מייק זולה, מנהל טכנולוגיות בכיר בחטיבת BRS של EMC העולמית"EMC משנה את האופן בו נעשית ההגנה על המערכות", הוסיף. "בגלל יכולת ניהול התשתיות שלנו, היא מסוגלת להוריד את כאב הראש של מנהל היישומים מחד ומנהל הגיבויים מאידך. המערכות של החברה יודעות לגבות ולנהל סביבות יישומים שונות, ומספקות יעילות תפעולית, תוך צמצום כמות הבעיות המתעוררות".

כמו כן, אמר זולה, "אנחנו מפשטים את ההגנה על המידע, תוך מיזוג הקווים בין סביבות הייצור וההגנה, ומניעת הצורך בהתערבות ידנית. בנוסף, יש לנו פתרונות גיבוי לעולם הנייד, שהולך ותופס תאוצה בשל מגמת ה-BYOD. הכלים שלנו מאפשרים שיתוף מסמכים ופריטי מידע בין רכיבי המיחשוב השונים ובין עובדים בארגון ומחוצה לו".

זולה סיכם באמרו, כי "אנחנו מפחיתים את כמות רעשי הרקע בסביבת המנמ"ר, עם פתרונות אינטגרטיביים, שחוסכים כסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים