דיווחים: ערכת השירות הראשונה לחלונות 8 תכלול גם את IE 11

בתמונות שחשף האתר הסיני win8china, מופיעה האפשרות למפתחים להריץ יישומים ואתרים במצב שתואם לגרסה 11 של אינטרנט אקספלורר, מה שרומז על השדרוג הקרב ובא ● עדכון נוסף שמציגות התמונות באתר הסיני, הוא של ליבת מערכת ההפעלה - שתשודרג לגרסה 6.3 ● לפי האתר, צפויה מיקרוסופט לוותר על חלק מהצעדים בתהליך ההשקה של העדכון החדש, ולהציע בקרוב גרסת סקירה שלו לכל משתמשי חלונות 8 - ולא רק לבוחנים

עדכון ה-Blue עבור חלונות 8 (Windows 8), שמתוכנן לצאת בקיץ הקרוב, יכלול בין היתר גם דפדפן חדש, אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) בגרסה 11 – כך עולה מתמונות שחשף האתר הסיני win8china, שעוסק בהתמדה במעקב אחרי מערכת ההפעלה החדשה של הענקית מרדמונד. בתמונות מוצגת, בין היתר, האפשרות למפתחים להריץ יישומים ואתרים במצב שתואם ל-IE 11, מה שרומז על השדרוג.

עדכון נוסף שמציגות התמונות באתר הסיני, הוא של ליבת (Kernal) מערכת ההפעלה – שתשודרג לגרסה 6.3. חלונות 8 מבוססת על גרסת ליבה 6.2, המהווה המשך ישיר לחלונות ויסטה (Windows Vista) וחלונות 7 (Windows 7), המבוססות על גרסאות 6.0 ו-6.1 בהתאמה.

לפי האתר, צפויה מיקרוסופט לוותר על חלק מהצעדים בתהליך ההשקה של העדכון החדש, ובעיקר על שלב ה-Mile Stone 2. כך, במידה ויתגלו הדיווחים כנכונים, תציע מיקרוסופט גרסת סקירה מוקדמת של העדכון מיד לאחר סיום סבב הבדיקות הנוכחי, והיא תהיה זמינה לכל משתמשי חלונות 8 – ולא רק לבוחנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים