מיכאל בורשטיין, טרה סקיי: "הדרך לשרוד את 2013 היא לעבוד קשה"
"ספקיות ה-IT, האינטגרטורים, המפיצים והמנמ"רים נדרשים לעבוד קשה; זה מתכון בטוח להישרדות", אמר בורשטיין, מייסד ומנכ"ל החברה, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "אני לא אוהב באזזזים טכנולוגיים שאין מאחוריהם דבר, מאחר שהם לא מבטאים מגמות אמיתיות בעולם ה-IT וממילא איש לא מבין אותם" ● הראיון התקיים בערב בו פרסה טרה סקיי את חסותה של ההצגה פרימה דונה בתיאטרון גשר
"אין לי מושג כמה קשה תהיה 2013, אבל ברור שהיא תהיה קשה. לו הייתי יודע הייתי נערך בהתאם והיו לי חיים קלים. אני גם לא יודע מה נדרש לעשות כדי לשרוד אותה, למעט דבר אחד חשוב: ספקיות ה-IT, האינטגרטורים, המפיצים והמנמ"רים נדרשים לעבוד קשה. זה מתכון בטוח להישרדות", כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל טרה סקיי (TeraSky), בראיון לאנשים ומחשבים.
הראיון התקיים ביום ה' בתיאטרון גשר ביפו, בו התקיימה ההצגה פרימה דונה. טרה סקיי פרסה באותו הערב את חסותה על ההצגה ומאות מלקוחות החברה ושותפיה צפו בה.
לדברי בורשטיין, "אני לא אוהב, בלשון המעטה, את השימוש בבאזזזים טכנולוגיים שאין מאחוריהם דבר. הם לא מבטאים מגמות אמיתיות בעולם ה-IT וממילא איש לא מבין זאת". הוא הוסיף ש-"יש יותר מדי טכנולוגיות והלקוחות לא מצליחים להשתלט עליהן. לכן, נדרש הוא להיעזר בשירותיהן של חברות מקצועיות. אלה תסייענה ללקוחות לנהל את מערכות ה-IT בצורה יעילה ומיטבית".
הוא ציין ש-"טרה סקיי, המבוססת על רוחה של MBI, אותה הקמתי לפני שלושה עשורים, מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. החברה מקשיבה לחזון של הלקוחות ומממשת אותו – ולא לצרכים של הספקים".
על תיאטרון גשר אמר בורשטיין, כי הוא "מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיים אלה הן התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד".
צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר
לנה קריידלין, מנכ"לית תיאטרון גשר, תיארה את ההצגה פרימה דונה ואמרה, כי היא "משלבת בין המציאות, האומנות והבדיה. פרימה דונה, משמע – הגברת הראשונה, היא קומדיה רומנטית מאת ג'פרי הטשר. היא מבוססת על סיפורו של כוכב התיאטרון הגדול ביותר של המאה ה-17 בבריטניה, שהיה מוכשר, יפה תואר ובעל קסם אישי. הוא לבש שמלות, התאפר וגילם נשים בעולם בו אסור היה לנשים לעלות על הבמה. אלא שאז מלך אנגליה הוציא צו מהפכני והתיר לנשים לשחק בתיאטרון, מה שגרם לכוכב לאבד את כל עולמו. הוא ניסה לגלם גברים אך התגלה כנשי מדי במשחקו. בעולם החדש הזה, מריה, המלבישה שעקבה אחריו תמיד מאחורי הקלעים, היא זו שהופכת לכוכבת".
"זהו מחזה מודרני על היפוכים, גבריות ונשיות, מסכות ומציאות – ועל הרצון לשחק בחיים ולחיות במשחק", הוסיפה.
בין המנמ"רים ומנהלי ה-IT שצפו בהצגה היו יונה שרי, אלתא; חיים קמחי, מנרב; אלכס דרוקר, כ.צ.ט.; שמעון אור וחן עמרם, אגד; טל נתנוביץ', דניה סיבוס; שי בסון, מגדל; רונית רובין, פרטנר; דן תל ניר, לשעבר המרכז למחקר גרעיני; מאיר חן, החברה למתנ"סים; אשר רוטקופ, אוניברסיטת תל אביב; שמעון חקון, מוטורולה (Motorola); ליביו שפסה, בדק, התעשייה האווירית; אשר רשף ויגאל נאור, לאומי קארד; פרופ' גדי אריאב, אוניברסיטת תל אביב; תמיר רפאלי, ש.ב.א.; ומאיר מושקה, אורמת. בין השותפים העסקיים היו: אריה דרעי, HP ישראל; יוחאי גל, יוסי פיקל ודני נויברגר, EMC ישראל; ישי שריר, Arrow ECS ישראל; ומוטי סדובסקי, SR יועצים.
החברות שפרסו חסותן, לצד טרה סקיי, על ההצגה היו EMC ישראל, VMware ישראל, Veeam ישראל, זברה טכנולוגיות, Arrow ECS ישראל, Overland ,Asigra, קוואנטום (Quantum) ו-G-Recover.
תגובות
(0)