דאסו סיסטמס סיימה את 2012 עם 2.04 מיליארד יורו בהכנסות וזינוק של 16% ברווח הנקי

הענקית הצרפתית הציגה גידול דו-ספרתי בהכנסות וברווחיות גם בסיכום השנתי וגם ברבעון הרביעי של 2012 ● כך, עלו ההכנסות ב-13.7% ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-338.8 מיליון יורו ● ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "זו הייתה שנה של טרנספורמציה ללא תקדים בתוך החברה"

דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון האחרון של 2012 ולשנה כולה, והציגה גידול דו-ספרתי בהכנסות וברווחיות. יצוין הכי הנתונים מתבססים על שיטת החישוב IFRS – המקבילה האירופאית של ה-GAAP האמריקני.

כך, בסיכום שנתי, מדווחת דאסו על הכנסות בסך 2.03 מיליארד יורו ב-2012, המשקפים עליה של 13.76% לעומת 1.78 מיליארד יורו עליהם דווח בשנת 2011. הרווח הנקי השנתי זינק ב16.63% והסתכם ב-338.8 מיליון יורו, לעומת 290.5 מיליון ב-2011.

תוצאות הרבעון הרביעי הציגו מגמה דומה: הכנסותיה של דאסו גדלו ב-10.04% ל-563.5 מיליון יורו, לעומת 512.1 מיליון ברבעון המקביל ב-2011. הרווח הנקי גדל ב-14.29% ל-97.6 מיליון יורו, לעומת 85.4 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הנקי לבעלי המניות עמד על 95.8 מיליון יורו, לעומת 84.7 מיליון ברבעון המקביל ב-2011 – עליה של 13.11%. הרוו הנקי למניה מדולל עלה ב-11.77% ל-0.76 יורו לעומת 0.68 ברבעון הרביעי של 2011.

ההוצאות הגולמיות ברבעון הרביעי גדלו ב-16.42% ל-77.3 מיליון יורו, לעומת 66.4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי גדל ב-9.09% ל-486.2 מיליון יורו, לעומת 445.7 מיליון ברבעון המקביל ב-2011. הרווח הגולמי השולי פחת קלות ל-86.28% לעומת 87.03% ברבעון הרביעי בשנה של 2011.

ההוצאות התפעוליות ברבעון עמדו על 329.2 מיליון יורו, לעומת 310 מיליון ברבעון המקביל ב-2011 – עליה של 6.2%. הרווח התפעולי גדל ב-15.7% ל-157 מיליון יורו, לעומת 135.7 מיליון ברבעון האחרון של שנת 2011.

ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "2012 מייצגת עבורנו ציון דרך חשוב, עם חשיפת דאסו סיסטמס החדש כחברת ה-3DEXPERIENCE, וההשקעה של אסטרטגיית חווית התעשייה החברתית שלנו. זו הייתה שנה של טרנספורמציה ללא תקדים בתוך החברה, כדי למצב אותנו באופן הטוב ביותר על מנת לגשת לשוק שגודלו 32 מיליארד דולרים – כפליים מגודל השוק אליו אנו פונים כיום".

לדבריו, "הקבלה של 3DEXPERIENCE כאופק הבא של החברה הייתה טובה מאוד, עם זכיות בלקוחות מרכזיים המוכיחות זאת. בנוסף, הודות להרחבת קיבולת הערוץ העקיף שלנו, זכינו ב-20 אלף לקוחות חדשים ב-2012 – שיא עד היום. כמו כן, הודות למותגינו, אנו משרתים כיום עשרה מיליון משתמשים".

לבסוף, סיכם שארלס, "2012 הייתה שנת שיא פיננסית שלנו, גם בהכנסות וגם ברווחים. חצינו את ציון הדרך של 2 מיליארד יורו הכנסות הודות לגידול של 10% (בחישוב שלא על פי IFRS) בהכנסות מתוכנה במטבעות קבועים, וסיפקנו גידול של 15% (בחישוב שלא על פי IFRS) ברווח למניה, תוך הוכחת יכולתנו לבצע את מפת הדרכים השאפתנית שלנו לעתיד, וזאת במקביל לשמירה של מיקוד תפעולי חזק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים