קונסיסט הטמיעה את פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק במיזם תל אופן בתל אביב; היקף הפרויקט: מיליון שקלים

פלטפורמת האינטגרציה החדשה, Magic xpi, משמשת עשרות מעובדי FSM - המפעילה עבור העירייה את מיזם השכרת האופניים, ומאפשרת לשפר את זמינות מערכות ה-IT ואת הקישוריות ביניהן ● במסגרת הפרויקט מומשקו כל מערכות המידע - כולל מערכת ה-CRM, אתר האינטרנט, מערכת השו"ב, מערכת הבילינג, הסליקה ומנעולי תחנות העגינה

קונסיסט מערכות הטמיעה את תשתית האינטגרציה של מג'יק בחברת FSM, המפעילה את מיזם השכרת האופניים תל אופן ברחבי העיר תל אביב. פלטפורמת האינטגרציה החדשה, Magic xpi, משמשת עשרות מעובדי FSM ומאפשרת לשפר את זמינות מערכות ה-IT ואת הקישוריות ביניהן. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בפברואר 2012 והסתיים בדצמבר, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט מומשקו כל מערכות המידע – כולל מערכת ה-CRM, אתר האינטרנט, מערכת השו"ב, מערכת הבילינג, הסליקה ומנעולי תחנות העגינה – באמצעות פלטפורמת Magic xpi. בזכות הפרויקט מתאפשרת קישוריות וזמינות המערכות 24/7, והיא תומכת בכל חלקי ניהול המיזם וההשכרה, כולל פעולות הרישום, החיוב, השאלת והחזרת האופניים ומעקב אחר החזרות. יצוין, כי מיזם תל אופן מנהל את השכרתם של כ-1,700 זוגות אופניים בכ-170 תחנות עגינה, ומשרת כ-11 אלף משתמשים מדי יום.

מערכת Magic xpi הינה פלטפורמת אינטגרציה, המאפשרת לארגון לאחד את ניהול התהליכים העסקיים המרובים לכדי תהליך עסקי רצוף, תוך קישור בין מערכות המידע הקיימות בארגון, כמו קשרי לקוחות, מלאי, ERP, כספים, ייצור ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לקצר את זמן החיבור בין המערכות ומפשטת את תהליך האינטגרציה.

לדברי עפר סלע, מנמ"ר FSM, "מערכת השכרת האופניים בתל אביב חייבת לעמוד בעומס ובריבוי טרנזקציות, על מנת לספק מענה במהלך כל שעות היממה עבור מאות אלפי השכרות בכל חודש. הפתרון איפשר יצירת ממשקים סטנדרטית ומהירה, הנותנת מענה לשביעות רצוננו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים