נמשך גל הפרישות בהוט: רוני סבג – מנכ"ל הוט טלקום, וירון הורוביץ – סמנכ"ל בהוט מובייל, הודיעו על עזיבתם

סבג עבד בהוט 17 שנים, בהן מילא שורה של תפקידים בכירים בחטיבת הטכנולוגיה וההנדסה, עד שמונה לפני כשנתיים למנכ"ל הוט טלקום ● הורוביץ, שעבד בהוט במשך 11 שנים, הודיע על רצונו לעזוב לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד

שרשרת העזיבות בקבוצת הוט (HOT) נמשכת: רוני סבג, מנכ"ל הוט טלקום, הודיע הבוקר (ב') להרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט, על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה. כמה שעות מאוחר יותר הודיע גם ירון הורוביץ, סמנכ"ל השירות הלקוחות של הוט מובייל, כי הוא פורש מתפקידו.

סבג עבד בהוט 17 שנים, בהן מילא שורה של תפקידים בכירים בחטיבת הטכנולוגיה וההנדסה. בשנתיים האחרונות שימש כמנכ"ל הוט טלקום, במסגרתן הוביל את שדרוג הרשת ותשתיות החברה לתמיכה במהירויות הגלישה של 100 מגה, וכן את איחוד מוקדי השידורים ובנייה וניהול של מערך השירות הטכני של החברה.  טרם מונה לו מחליף.

ירון הורוביץ כיהן כסמנכ"ל שירות הלקוחות של הוט מובייל במשך כארבע שנים וחצי. בשנה האחרונה היה שותף הורוביץ בהקמתה והשקתה של הוט מובייל. במסגרת זו הוביל את ההיערכות והניהול של מוקדי השירות הטלפונים ומרכזי השירות והמכירה ברחבי הארץ.

גל פרישות הבכירים בקבוצה מגיע כשלושה שבועות לאחר הודעתה הדרמטית של יו"ר הוט, סטלה הנדלר, על פרישתה מתפקיד לאחר פחות משנתיים ועל רקע מינויה המסתמן למנכ"ל בזק. כך, סבג והורוביץ הודיעו על פרישתם יממה בלבד לאחר שיעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, עזב גם הוא את החברה, על רקע הפיכתה של קבוצת הוט לחברה פרטית ומעורבותו של בעל השליטה, פטריק דרהי, בניהולה היומיומי.

אירועים קרובים