סושי ונצ'ר פרטנרס חשפה את החברות שישתתפו במחזור הראשון של תוכנית לקידום סטארט-אפים

התוכנית, סטארטאפ בוטקמפ ישראל, נמשכת שלושה חודשים ותחל בסוף החודש ● בין היתר, ישתתפו בתוכנית חברות שפיתחו יישום סלולרי לתיקון ושיפור תמונות, תוך התמקדות בחזות ותווי פנים, יישום לזיהוי אינטונציית דיבור והקשרים ופלטפורמה שהופכת את הצרכן לחלק ממערך השיווק והמיתוג של העסק ● כל אחד מהסטארט-אפים המשתתפים יקבל השקעה ראשונית של 15 אלף אירו, שטח משרדי בחינם למשך חצי שנה ותוכנות ושירותים משלימים בשווי 150 אלף אירו

קרן הון-הסיכון הבריטית סושי ונצ'ר פרטנרס חשפה את החברות שירכיבו את המחזור הראשון של תוכנית "סטארט-אפ בוטקמפ ישראל" לקידום חברות הזנק, שייצא לדרך בסוף החודש. מדובר בתוכנית בת שלושה חודשים, שמלבד ישראל, מתקיימת במקביל במקומות נוספים באירופה.

בין החברות שישתתפו בתוכנית נמצאת Pixtr, שפיתחה יישום סלולרי לתיקון ושיפור תמונות. היישום מתמקד בשלב הראשון בשיפור חזות ותווי פנים. חברה נוספת היא VoiceItt, שמפתחת מנוע מוגן פטנט לזיהוי אינטונציית דיבור והקשרים, במטרה לפתח במהירות יישומים המופעלים באמצעות קול. Tribzi, שאף היא משתתפת בתוכנית, מציעה פלטפורמה לשיתוף והעברת מידע צרכני, שבה הצרכנים מציגים מוצרים שרכשו והופכים לחלק אינטגרלי ממערך המיתוג והשיווק של העסק. פלטפורמה נוספת היא Thingies. מדובר במשחק שבו מבצעים המשתמשים סחר חליפין באמצעות גניבת אייטמים זה מזה.

בין הסטארט-אפים שנוטלים חלק בתוכנית נמצא VideoStir, שפיתח מערכת חינמית שמאפשרת הוספת קליפ קצר בקלות לכל אתר אינטרנט, בין היתר לבניית דובר וירטואלי, לשימוש במערך המכירות, השירות וההדרכה של העסק. StartupMotion היא פלטפורמה לשימוש עסקי או פרטי בגיוסי מימון באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. VeryMe פיתחה טכנולוגיה מוגנת פטנט לשמירה על זהותם הווירטואלית של המשתמשים. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לזהות האם המשתמש מולנו הזדהה נכונה או משתמש בזהות גנובה. חברה נוספת, Thename.is, פיתחה טכנולוגיה ליצירת פרסומת שמציגה את המשתמש על ידי איתור ואיסוף מידע קיים על אנשים ברשת.

מתוכנית "סטארט-אפ בוטקמפ ישראל" נמסר, כי הם עומדים כעת במגעים אחרונים עם חברות נוספות, שישלימו את המחזור הראשון של התוכנית.

פול-רנה אלברטיני, יושב ראש קרן סושי ונצ'ר פרטנרס, אמר בטקס הצגת החברות המשתתפות בתוכנית, כי "בחודשים האחרונים סקרנו עשרות חברות ומיזמים שפנו אלינו להצטרפות והבחירה בהחלט לא הייתה קלה. הסטארט-אפים שנבחרו מהווים מדגם מייצג של החדשנות הטכנולוגית המובילה שמאפיינת את ישראל ואני מאמין שבזכות התוכנית נראה אותם מבצעים התקדמות משמעותית כבר בתקופה הקרובה".

עם כניסתה לתוכנית תזכה כל חברה שמשתתפת בתוכנית בהשקעה ראשונית של 15 אלף אירו, שטח משרדי בחינם למשך חצי שנה ותוכנות ושירותים משלימים בשווי של 150 אלף אירו. בנוסף, יקבלו הסטארט-אפיסטים גישה ישירה ליותר מ-80 מנטורים נבחרים, כולל יזמים סדרתיים שכבר עשו אקזיטים בעבר, משקיעים פרטיים ומנהלים בכירים מחברות בינלאומיות.

כמו כן, התוכנית מספקת למשתתפיה גישה לרשת נרחבת של אנשי קשר ברחבי העולם ולקרנות הון-סיכון. התוכנית בת שלושת החדשים תגיע לסיומה באירוע הדמו, שיתקיים בסוף אפריל, בו יציגו החברות את הפיתוחים שלהן בפני משקיעים פוטנציאליים מרחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים